مارس PS Plus Essential، Extra و Premium Game Lineups | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

نسخه‌های PS5 و PS4 بازی Battlefield 2042 عرضه خواهند شد. اگرچه آخرین ورودی در سری طولانی مدت FPS EA با شروع در سال 2021 شروع بسیار دشواری داشت، به‌روزرسانی‌های مداومی از آن زمان ارائه شده است که تجربه آنلاین را بهبود بخشیده است، از جمله اضافه شدن اخیر یک سیستم کلاس، یکی از اصلی‌ترین موارد سری های قبلی که بازی در ابتدا بدون نیاز به متخصصان فردی با توانایی های منحصر به فرد تیرانداز قهرمان راه اندازی شد. با آمدن Battlefield 2042 به PS Plus، می‌توانید انتظار افزایش تعداد بازیکنان را داشته باشید، بنابراین اکنون زمان خوبی برای امتحان کردن آن خواهد بود.

اگر از طرفداران اکشن RPG هستید و Code Vein را بررسی نکرده اید، مطمئناً وقتی صحبت از PlayStation Plus می شود ارزش دیدن دارد. RPG منتشر شده توسط Bandai Namco از ژانر روح الهام گرفته شده است و زیبایی انیمه ای پر زرق و برق دارد. در حالی که می توانید تأثیر Dark Souls را در حین بازی مشاهده کنید، Code Vein بخشنده تر است. دارای مبارزات قدرتمند، محیط های خنک و مبارزات طولانی است که می توان آن را به صورت انفرادی یا با یک دوست بازی کرد.

Minecraft Dungeons اساساً نسخه Minecraft Diablo است و بسیار خوب است. بازی Minecraft Dungeons از منظر ایزومتریک همه چیز در مورد مبارزه با گروه‌هایی از دشمنان در جستجوی غارت جدید است. مانند Diablo، Minecraft Dungeons واقعاً هر چه بیشتر بازی می‌کنید از بین می‌رود و بهترین لذت را با دوستانتان خواهید برد. این یک بازی همکاری خانوادگی عالی برای بازی با بچه ها است و ممکن است به شما کمک کند تا زمانی که منتظر Diablo 4 هستید، خارش Diablo را از بین ببرید.

بخوانید  بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید 2022

پلی استیشن با فاش کردن بازی‌های آتی در سطوح Essential، Extra و Premium سرویس PS Plus خود در آخرین وضعیت بازی خود، از لو رفتن‌های معمولی که در پایان هر ماه اتفاق می‌افتد، جلو افتاد.

دیگر بازی‌هایی که به دو سطح گران‌قیمت PS Plus عرضه می‌شوند عبارتند از Ghostwire Tokyo، Immortals: Fenyx Rising، Rainbow Six: Extraction و Uncharted: Legacy of Thieves. انتظار می‌رود که بازی‌های بیشتری در ماه مارس برای این سرویس در هفته‌های آینده معرفی شوند، زیرا پلی‌استیشن هنوز پست وبلاگ خود را درباره موارد اضافه منتشر نکرده است، که معمولاً اخبار را اعلام می‌کند. همچنین به خاطر داشته باشید که در حالی که بازی‌ها از رده‌های Extra و Premium PS Plus بسته به قراردادهایی که ناشران با سونی مذاکره می‌کنند به عقب و جلو می‌روند، بازی‌های Essential همچنان تا زمانی که مشترک هستید در کتابخانه بازی‌های خودتان باقی خواهند ماند. .

برای رده PS Plus Essential، این مجموعه شامل Minecraft Dungeons، Battlefield 2042، و Code Vein است که در 7 مارس در دسترس مشترکین قرار خواهند گرفت.

اگر مشترک رده‌های Extra یا Premium PS Plus هستید، نه تنها این 3 بازی در دسترس خواهند بود، بلکه مجموعه‌ای از بازی‌های جدید دیگر نیز در دسترس خواهند بود، از جمله Tchia، بازی‌ای که در همان روزی که به سرویس عرضه می‌شود، عرضه می‌شود. .

Tchia یک بازی مستقل است که به شما امکان می‌دهد کنترل شخصیت اصلی را در حین کاوش در کالدونیای جدید، بر اساس گروهی از جزایر واقعی در نزدیکی استرالیا به دست بگیرید. تیچیا نه تنها توانایی سر خوردن را دارد، بلکه در سفر خود در انواع حیوانات و اشیا نیز زندگی می کند. این بازی از 21 مارس در دسترس خواهد بود.

بخوانید  انتشار اولین تریلر انیمیشن Suicide Squad با محوریت هارلی کوئین و جوکر
تحریریه مجله بازی یک گیمر