بررسی Octopath Traveler 2 – مسیر خود را دنبال کنید

آلبوم عکس

با این حال، Octopath Traveler II بدون سر و صدا و ناامیدی نیست. هر شخصیتی که به شما ملحق می‌شود از سطح پایینی شروع می‌شود و قبل از رسیدن به برابری با بقیه افراد، نیاز به سرمایه‌گذاری زمان دارد. کاوش در سیاه‌چال‌ها و زمین بسیار اساسی است، با معماها یا ترفندهای کمی برای چاشنی مسیر معمولی – تنها با چند جاده فرعی به صندوق‌های گنج، شما را از مسیر پرتحرک خارج می‌کند. گاهی اوقات شما در فلج انتخاب در مورد اینکه در داستان های مختلف چه کاری انجام دهید غرق می شوید، در حالی که گاهی اوقات احساس می کنید تمام حرکات بالقوه بعدی شما ماجراجویی های سطح بالایی هستند که می توانند شما را در سر خود قرار دهند. سیستم ریسک/پاداش برای اقدامات مسیر مشخص کاملاً مزخرف است: من نمی بینم که شهرتم در شهر به دلیل حمله یا درگیری با مردم خدشه دار شود، اما اگر نتوانم یک NPC را فریب دهم تا به گروهم ملحق شود، این کار را خواهم کرد؟ اینها ایرادات بزرگی نیستند، اما چیزهایی هستند که امیدوارم در اقساط احتمالی آینده برطرف شوند و بهبود یابند.

هسته Octopath Traveler II یک JRPG نوبتی سنتی با بسیاری از عناصر گیم پلی معمولی است: شهرها و سیاه چال ها برای کاوش، اهداف برای تکمیل، و موارد دیگر. در جایی که اکثر JRPG ها دارای روش پیشرفت خطی هستند، Octopath Traveler رویکرد بسیار متفاوتی را اتخاذ می کند: شما بازی را با انتخاب یک شخصیت “اصلی” از بین هشت نامزد شروع می کنید. این شخصیت داستان، داستان و اهداف منحصر به فرد خود را دارد و به عنوان یک حضور ثابت در طول زمان بازی شما عمل خواهد کرد. در نهایت، با هفت شخصیت دیگر آشنا خواهید شد و به شما این امکان را می‌دهد که آن‌ها را در مهمانی خود ادغام کنید و داستان‌هایشان را نیز دنبال کنید، که همگی به پایانی ختم می‌شوند که رشته‌های داستانی فردی را به هم متصل می‌کند.

بخوانید  فقط اولین تجربه بازی Up سخت ترین بازی امروز

Octopath Traveler II یک دنباله ایده آل است. این بر پایه‌های نسخه اصلی استوار می‌شود و آنچه را که کارآمد است، ایجاد می‌کند، طراحی مشترک و ستون‌های گیم‌پلی را ایجاد می‌کند – مکانیک‌های رزمی، اقدامات مسیر، پیشرفت فرم آزاد – که امیدواریم در بازی‌های آینده ادامه پیدا کند. همچنین مفاهیم و ایده های قرض گرفته شده از JRPG های دیگر – چرخه روز/شب و توانایی های نهفته – را تکرار می کند که تجربه کلی را افزایش می دهد. Octopath Traveler II از ابتدا تا انتها لذت بخش است و من را مشتاق کرد تا ببینم این مجموعه در آینده به کجا می رسد.