فقط اولین تجربه بازی Up سخت ترین بازی امروز


Only Up دقیقاً مانند Getting Over آن است. این نوع بازی ها برای آزمایش آستانه تحمل ما گیمرها شروع شده اند. ببینیم بازی آنلاین چقدر ما را آزار خواهد داد. ویدیوی ما را از دست ندهید

با گذشت چند سال از انتشار بازی Getting Over It، بازار ظاهراً طاقت فرسا بازی بین یوتیوب‌برها و پخش‌کننده‌ها شلوغ است. بازی هایی که عموما به سبک پلتفرمر هستند و با هر اشتباهی شما را به ابتدای بازی برمی گرداند. در نگاه اول می توان گفت که بازی های سرکش یا یک سری بازی های روح مانند هستند، اما در واقعیت سبک این بازی ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد.

انگیزه بازی Only Up و کارهای مشابه آن در واقع خوردن اعصاب بازیکن و محک زدن تحمل آنهاست. اگر بازیکنی هستید که حوصله زیادی دارید، احتمالاً می توانید این نوع بازی ها را به راحتی تمام کنید. بازی Only Up مدتی پیش از استیم حذف شد و چند روز بعد به استیم بازگشت. ظاهراً عده ای گفته اند که برخی از دارایی های بازی (اجزای بازی مانند نقشه، شخصیت، محیط و …) به سرقت رفته است. بعداً به نظر می رسد که این مشکل برطرف شده و بازی به استیم بازگشته است.

مثل همیشه تصمیم گرفتیم این بازی را بدون تجربه قبلی انجام دهیم و چند پلتفرم بازی دیگر را با هم مرور کنیم.از شما دعوت می کنم ویدیو را تماشا کنید.

برای حمایت از ما ویدیو را در یک گیمر یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  امکان قرار دادن کارت گرافیک RTX 5090 و RTX 5080 در بازه زمانی کوتاه