نکات سفر Octopath 2 برای مبتدیان


دنیای Octopath Traveler 2 بسیار وسیع است و نگران کمک به شما در خارج از آموزش های اولیه نیست. Octopath Traveler 2 مانند کلاسیک‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل که الهام گرفته از آن است، از شما می‌خواهد که چیزها را خودتان بفهمید، و در حالی که این امر منجر به اکتشافات رضایت‌بخشی می‌شود، چند نکته می‌تواند راه طولانی برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه کمک کند.

این راهنمای نکات Octopath Traveler 2 طیفی از موضوعات را پوشش می‌دهد، از جمله نحوه مدیریت متر برق پنهان، بهترین راه برای دریافت رایگان آیتم‌های ارزشمند، و نحوه رسیدگی به برخی از تلاش‌های مبهم‌تر RPG.

در حال پخش: Octopath Traveler II – تریلر راه اندازی

همه چیز را بدزدد

Octopath Traveler 2 هیچ سیستم اخلاقی ندارد، بنابراین شما می توانید همه چیز را از هر کسی که ملاقات می کنید بدون هیچ عواقبی بدزدید. Throne the Thief می تواند در طول روز اقلام بدزدد، اگرچه شانس موفقیت او برای اقلام با ارزش کمتر است. برای افزایش این شانس ها آن را ارتقا دهید. اسوالد می‌تواند شبانه مردم را قلاب کند و اگر در مبارزه پیروز شود، هر چه را که در اختیار دارند به دست می‌آورد. فقط مطمئن شوید که قدرت تخمینی آنها را قبل از شروع نبرد بررسی کنید.

ساده‌ترین راه برای دریافت چیزهای رایگان از طریق اقدام شبانه Agnea است، که در آن او می‌تواند از مردم مواردی را بپرسد و اگر در سطح کافی بالا باشد، آن‌ها هیچ سوالی به آنها نمی‌دهند. خوب است که یک سلبریتی باشید.

زیورآلات، جواهرات، کلاچ و سکه های نقره بیشترین درآمد را به همراه دارند، اما سرقت یا به دست آوردن اقلام اولیه از راه های دیگر نیز تنها یک راه راحت برای محدود نگه داشتن سرمایه شماست.

از قدرتت استفاده کن

Octopath 2 قدرت های نهفته را در نقاط کلیدی در اولین باس فایت هر شخصیت معرفی می کند. این وسوسه انگیز است که فکر کنید باید قدرت های خود را برای باس فایت ها ذخیره کنید، و در حالی که آنها معمولاً زنده ماندن در نبردهای طولانی تر را آسان تر می کنند، با خیال راحت از آنها در جاهای دیگر استفاده کنید.

اوباش دشمن می توانند قهرمانان شما را حتی در طول روز به سرعت از بین ببرند و برخی از دشمنان استاندارد در سخت ترین سیاه چال های بازی می توانند حتی یک مهمانی خوش ساخت را نابود کنند. شما به تمام کمکی که می توانید دریافت کنید نیاز دارید و به هر حال می توانید به سرعت متر برق پنهان خود را دوباره پر کنید.

از قدرت های پنهان برای هر حریف سرسختی استفاده کنید، نه فقط برای باس فایت های بزرگ.
از قدرت های پنهان برای هر حریف سرسختی استفاده کنید، نه فقط برای باس فایت های بزرگ.

با ضربه ها رول کنید

وقتی آسیب می بینید، گیج قدرت نهفته شما پر می شود. با این حال، اگر در حال دفاع هستید یا از مهارتی استفاده می کنید که جلوی حملات را می گیرد یا در برابر آنها دفاع می کند، پس از فرود حمله دشمن، متر شما پر نمی شود. اگر نیاز به فعال کردن یک قدرت نهفته دارید، بهتر است به جای دفاع در برابر حملات، روی درمان قهرمانان آسیب دیده تمرکز کنید.

بخوانید  آکوامن ۲ پرفروش‌ترین فیلم دنیای دی‌سی در سال ۲۰۲۳ شد

از اقلام شفابخش سخاوتمندانه استفاده کنید

هیچ کمبودی در اقلام Healing Grapes و SP Restoration وجود ندارد، و اگر نمی‌خواهید آن موارد ضروری را بخرید، می‌توانید فقط آن‌ها را بکشید. به جای اینکه آنها را در زمان مناسب ذخیره کنید، زمانی که در جنگ به آنها نیاز دارید از آنها استفاده کنید تا زندگی خود را آسان تر کنید. اگر کوتاه قد هستید، اما کستی در مهمانی شماست، او می تواند با موارد مناسب یک معجون شفابخش ایجاد کند و حتی آن را با یک ماده جداگانه برای تاثیر بیشتر مخلوط کند.

با این حال، سایر اقلام تقویت کننده سلامتی و آمار به سختی به دست می آیند، بنابراین مطمئن شوید که در مورد آن ها کمی دقت بیشتری به خرج دهید – به عنوان مثال، انواع مختلف آجیل و مواد تشکیل دهنده Castti که باعث افزایش آمار می شوند.

دانش قدرت و سود است

چندین کاراکتر می توانند اطلاعات تقریباً از هر NPC را جمع آوری کنند. اقدام Osvald’s Scrutinize شانس خوبی برای بیرون کشیدن افراد دارد. Temenos می تواند سر خود را از بین ببرد، که به دلیل قدرت نهفته او مفید است، اما زمان بر است. روش کستی ساده ترین است، زیرا بر اساس سطح او است و نه بر اساس شانس.

هر کاری که انجام می دهید، مطمئن شوید که از همه اطلاعات دریافت می کنید. اطلاعات در بسیاری از موارد فقط دانش اضافی است، اما مواقع دیگر با تخفیف در فروشگاه‌های محلی، آگاهی از مکان یافتن اقلام مخفی با ارزش یا بهتر از آن، مواردی که برای تکمیل ماموریت‌های جانبی به آن‌ها نیاز دارید، ختم می‌شوید. NPC های دارای آیتم های جستجو بر روی نقشه یا با هر نوع نشانگر جستجو علامت گذاری نمی شوند. اگر در یک تلاش جانبی گیر کرده اید، بررسی یا جمع آوری اطلاعات احتمالا راه حلی است.

عمل اسکن اسرار پنهان در مورد NPCها را آشکار می کند.
عمل اسکن اسرار پنهان در مورد NPCها را آشکار می کند.

پیاده روی کنید (و بادبان و کوهنوردی)

برخلاف اولین Octopath Traveler، در Octopath 2 چیزهای زیادی برای انجام و دیدن وجود دارد. برای کاوش در مناطقی که در آن هستید، بین سفرها به مکان‌های داستانی جدید وقت بگذارید. می‌توانید ابزار قدرتمندی پیدا کنید که شما را از خرید چیزی در شهر بعدی نجات دهد، یا می‌توانید شهر بعدی را کاملاً تصادفی بیابید، که رسیدن به جستجوی داستانی بعدی را بسیار آسان‌تر می‌کند.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League Pre-orders – نسخه ها، پاداش ها، تاریخ انتشار و موارد دیگر

با این حال، در موارد دیگر، با ماموریت‌ها و حتی اصناف روبرو می‌شوید که می‌توانید کارهای مخفی دیگری را انجام دهید.

آزادانه آزمایش کنید

هنگامی که آن مشاغل اضافی و راه‌های باز شده برای تجهیز مشاغل ثانویه برای هشت کلاس اصلی را پیدا کردید، کمی زمان بگذارید تا ساخت‌های خود را اصلاح کنید و ببینید چه چیزی بهتر است. هنگامی که یک مهارت پشتیبانی را یاد گرفتید، می توانید آن را با خود به هر کلاس دیگری ببرید که شخصیت می تواند برای ایجاد ترکیب های قدرتمند و مرگبار مجهز شود.

همچنین با کلاس ها آزمایش کنید. Octopath Traveler 2 به حدی متعادل است که تقریباً هر کلاسی در بیشتر موقعیت‌ها قابل انجام است، بنابراین در حالی که می‌توانید مهمانی خود را با دانش‌آموزان و داروخانه‌ها انباشته کنید، یک راه‌اندازی ایده‌آل است، هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد.

اغلب با سیاه چال ها مقابله کنید

چه او شرق یک افزایش سطح در نیمه راه بازی و افزایش قابل توجهی در تعداد امتیازات کار مورد نیاز برای باز کردن مهارت های جدید است. اینجاست که سیاه چال های اختیاری وارد می شوند. آنها در یافتن تجهیزات کمیاب و آزمایش کردن خود در برابر رئیس‌های قدرتمند خوب هستند، اما در بالا رفتن سریع و جمع‌آوری امتیاز نیروی کار برای صرف مهارت‌های جدید حتی بهتر هستند.

هر منطقه حداقل دو سیاهچال اختیاری دارد، و زمانی که هنگام پیشروی در داستان اصلی با آنها روبرو می شوید، معمولاً چند سطح بالاتر از جایی که باید باشید قرار می گیرند. این باعث می‌شود که آنها برای ارتقای سریع سطح عالی باشند، اما به خاطر داشته باشید که تهدیداتی که در داخل با آن مواجه می‌شوید خطرناک‌تر از برخوردهای استاندارد شما خواهند بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.