بهترین معاملات نینتندو سوییچ: در پیش‌سفارش، موارد انحصاری و لوازم جانبی صرفه‌جویی کنید

برخی از بهترین معاملات سوئیچ موجود در حال حاضر برای پیش‌سفارش هستند، زیرا می‌توانید رزرو کنید خاستگاه Bayonetta فقط با 49 دلار با کد تبلیغاتی GMSPTBYNT. و در حالی که اشک های پادشاهی اولین بازی Switch خواهد بود که دارای برچسب قیمت 70 دلاری است، می توانید آن را با استفاده از کد تبلیغاتی GMSPTZLDA با قیمت 60 دلار پیش خرید کنید.

در ماه مارس در مورد معاملات نینتندو سوییچ شروع شگفت انگیزی خوب است، زیرا بازی های محبوب و لوازم جانبی محبوب در حال حاضر در فروش هستند. فرقی نمی‌کند که به دنبال پاک کردن بک لاگ خود، پیش‌سفارش پرفروش‌های آینده، یا گرفتن یک کنترلر جدید باشید، گزینه‌های بسیار خوبی برای مرور وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر ترجیح می‌دهید بازی‌های موجود در بازار را بخرید، آن را بررسی کنید نشان آتش درگیر برای 48 دلار، 60 دلار کاهش یا Mario + Rabbids Sparks of Hope برای 30 دلار، 60 دلار کاهش یافت. هر دو نبرد استراتژیک، داستان سرایی جذاب و گرافیک شگفت‌انگیز عالی ارائه می‌دهند. و با این قیمت های پایین جدید، به سختی می توان از آنها گذشت. آنها با تعداد زیادی معاملات دیگر در مورد بازی های انحصاری ملحق شده اند – لیست کامل زیر را بررسی کنید.

بخوانید  احتمال ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم Amsterdam با بازی کریستین بیل و مارگو رابی

بازی‌ها تنها آیتم‌های Switch نیستند که در ماه مارس به فروش می‌رسند، زیرا چندین لوازم جانبی محبوب نیز شاهد کاهش قیمت هستند. دو نسخه مختلف از کنترلر بی‌سیم پیشرفته قدرتمند PowerA در دسترس هستند – یکی با طراحی ماریو و دیگری با الف طرح زلدا. چند مجموعه لوازم جانبی عالی در فروش هستند، و اگر نیاز دارید اتاق بازی خود را بدون نیاز به خرید ده ها محصول جداگانه پر کنید، با ابزارهای مفید پر کنید، آنها یک گزینه عالی هستند. شما حتی چاپ مجدد از آن را پیدا کنید صید ماهی و ماریوmiibo، و اگرچه در فروش نیستند، اما به سرعت در حال فروش هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر