بازی ویدیویی Suicide Squad دوباره به تعویق می افتاد | اخبار گیم اسپات



و به همین ترتیب، Suicide Squad: Kill The Justice League بیشتر به تعویق افتاد.

برادران وارنر گیمز با Hogwarts Legacy به موفقیت دست یافت و استودیو قرار بود بازی دیگری به نام Suicide Squad: Kill the Justice League را در ماه مه منتشر کند، اما به نظر می رسد که این برنامه ها تغییر کرده است. بلومبرگ گزارش می دهد که این بازی اکنون بیش از تاریخ انتشار اعلام شده 26 می به تعویق افتاده است. تاریخ جدیدی در این گزارش منتشر نشده است و برادران وارنر. او خود تأخیر را تأیید نکرد.

روزنامه نگار جیسون شرایر گفت که این تاخیر “عمدتا برای لهستانی” است. پس از این وضعیت، بسیاری از کاربران اینترنتی از اطلاع از رویکرد سرویس زنده بازی ناراضی بودند، اما شرایر گفت که این بازی به عنوان یک عنوان بازی به عنوان سرویس شروع شد و تحت این مدل تجاری و این تنظیمات عرضه خواهد شد. باید در سال 2022 منتشر شود و به سال 2023 بازگردانده شود.

این به من می‌گوید که تأخیر، حتی با وجود اینکه پاسخ به نمایش اخیر بازی بسیار مثبت بود، هنوز در کارت‌های Suicide Squad وجود داشت. با این حال، هیچ مقدار پولیش عناصری از بازی را که باعث پاسخ منفی شده‌اند، بهبود نمی‌بخشد، که در کل تجربه عنوان نقش اساسی دارند. برای حل و تغییر آنها، خوب، این باید یک بازی کاملاً دیگر باشد، و Rocksteady قبلاً هشت سال را صرف ساخت این بازی کرده است.

چند سال دیگر دهمین سالگرد ساخت آخرین بازی Arkham Knight است که ده سال بعد از Resident Evil 4 اصلی منتشر شد. اکنون هفته‌ها تا بازسازی آن بازی فاصله داریم، اما لازم نیست این کار را انجام دهید. آنقدر صبر کنید تا به آن دست پیدا کنید.

بخوانید  Golden Sun and the Lost Age به Nintendo Switch Online + بسته الحاقی می آید

در همان ارائه اخیر State of Play که Suicide Squad بخشی از آن بود، Resident Evil 4 Remake یک تریلر جدید را به همراه اعلامیه ای مبنی بر اینکه یک نسخه نمایشی ویژه از بازی به زودی منتشر خواهد شد، به نمایش گذاشت.

به نظر می رسد که اکنون به زودی منتشر می شود، و نسخه ی نمایشی پس از نمایشگاه امروز Capcom Spotlight در دسترس قرار می گیرد، که شامل نگاهی به Exoprimal و محتوای جدید برای Monster Hunter Rise نیز می شود.

سایه این نسخه نمایشی که قرار بود در طول نمایشگاه غافلگیر کننده باشد، در واقع اوایل امروز زمانی که کاربر توییتر دانیل اس. کندی تبلیغ توییچ را برای نسخه ی نمایشی رایگان مشاهده کرد که ظاهراً زودتر منتشر شده بود، با متنی که روی آن نوشته بود «دمو در دسترس است» خراب شد. اکنون.”

اگر برای فروش Resident Evil 4 Remake به نسخه ی نمایشی نیاز ندارید، ممکن است نسخه Collector’s Edition بازی را پیش خرید کرده باشید که شامل مجسمه ای از قهرمان درون بازی لئون و منحصر به فرد GameStop است.

با این حال، GameStop اعلام کرده است که تمامی پیش‌سفارش‌های موجود در فروشگاه برای نسخه Collector لغو شده‌اند. گورو معاملات توییتر Wario64 یکی از اولین کسانی بود که این خبر را به صورت آنلاین گزارش کرد، با برخی از افراد همچنین می گویند که سفارشات آنلاین آنها نیز لغو شده است، اگرچه میزان آن مشخص نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر