بازیگر مرد عنکبوتی فکر می کند سم ریمی و توبی مگوایر فیلم دیگری خواهند ساخت

توماس هیدن چرچ بازیگر نقش Sandman در فیلم Sam Raimi's Spider-Man 3 و بازگشت در Spider-Man: No Way Home گفت که فکر می کند رایمی می خواهد با توبی مگوایر یک فیلم دیگر از مرد عنکبوتی بسازد.

چرچ در صحبت با Comicbook گفت: “من فکر می کنم سم قرار است یک مرد عنکبوتی دیگر را با توبی (مگوایر) انجام دهد. او ادامه داد که استودیوی فیلمسازی سونی پیکچرز این گزینه را داشت که چرچ در نقش مرد شنی در چهارمین فیلم مرد عنکبوتی رامی بازگردد، اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

او گفت: “آنها امکان بازگشت من را داشتند. بنابراین اگر این اتفاق بیفتد، فوق العاده است. من کمی پیرتر می شوم.”

ریمی مرد عنکبوتی را در سال 2002، مرد عنکبوتی 2 را در سال 2004 و مرد عنکبوتی 3 را در سال 2007 کارگردانی کرد. در سال 2022، هنگام تبلیغ فیلم MCU خود دکتر استرنج در چند جهان جنون، رایمی گفت که امیدوار است از او خواسته شود که بیاید. بازگشت تا یکی دیگر بسازد. فیلم مرد عنکبوتی. این که آیا این اتفاق می افتد یا نه، باید دید.

او در مورد چرچ گفت: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است از من بخواهند مرد عنکبوتی دیگری انجام دهم و من فردا این کار را انجام خواهم داد. همانطور که گفته شد، چرچ برای بازی در نقش Sandman در Spider-Man: No Way Home، که تعدادی دیگر از شخصیت‌های فیلم‌های Raimi را نیز در آن بازی می‌کرد، بازگشت، که توسط مگوایر برای بازی در نسخه چندجهانی متفاوت از Spider-Man بازگشته بود.

در مورد مگوایر، او گفت که از فرصتی برای بازگشت دوباره برای بازی در نقش مرد عنکبوتی استفاده خواهد کرد.

بخوانید  تغییر در صداپیشه شخصیت بایونتا در Bayonetta 3

تام هالند نقش مرد عنکبوتی را در فیلم های Spider-Man: Homecoming، Spider-Man: Far From Home و Spider-Man: No Way Home بازی کرد. طبق گزارش‌ها، سونی پیکچرز در حال کار بر روی چهارمین فیلم مرد عنکبوتی با هلند است، اما این بازیگر همچنین در مورد کناره‌گیری صحبت کرده است.

هالند گفت: “بخشی از من که می خواهد با سرم بالا برود و باتوم را به بچه خوش شانس بعدی که می تواند این شخصیت را زنده کند، بسپارد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر