تغییر در صداپیشه شخصیت بایونتا در Bayonetta 3

استودیو پلاتینیوم‌ گیمز، سازنده بازی Bayonetta 3 اعلام کرده است صداپیشه شخصیت بایونتا، شخصیت اصلی این بازی تغییر پیدا کرده و جنیفر هیل به‌جای هلنا تیلور، صداپیشگی بایونتا را در این بازی بر عهده داشته است. یوسکه میاتا، کارگردان بازی بایونتا 3 درمصاحبه‌ با وب‌سایت GameInformer این تغییر را تایید کرد و درعین‌حال جزئیات بیشتر درمورد دلیل این تصمیم اعلام نکرده است. او گفت:

صداپیشه شخصیت بایونتا در بازی Bayonetta 3 تغییر پیدا کرده است، اما صداپیشه نسخه ژاپنی این شخصیت بدون تغییر باقی‌مانده است.

بازی Bayonetta 3 درتاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و حجم فایل آن نزدیک به ۱۵ گیگابایت است.



منبع

تیلور پیش‌تر نظرات مرموزی درباره عدم صداپیشگی بایونتا در بازی سوم داده بود و بیان کرد به‌خاطر قرارداد NDA او نمی‌تواند وارد جزئیات شود. قابل ذکر است صداپیشه ژاپنی بایونتا تغییر نخواهد کرد و همچنان آتسوکو تاناکا صداپیشه این شخصیت خواهد بود. گفتنی است هیل سابقه صداپیشگی شخصیت‌هایی نظیر فرمانده شپرد مونث در سه‌گانه Mass Effect و شخصیت ریوِت در Ratchet and Clank: Rift Apart را دارد.

«موقعیت‌های متداخل بسیار باعث شد تکرار نقش توسط هلنا تیلور دشوار شود. ما برای مشخص کردن صدای جدید بایونتا جلسات مختلفی برگزار کردیم و این نقش را به جنیفر هیل پیشنهاد دادیم؛ شخصی که فکر می‌کردیم تطبیق خوبی با کاراکتر مورد نظر داشته باشد. من نگرانی برخی طرفداران درمورد تغییر صداپیشه در این نقطه از مجموعه را درک می‌کنم؛ اما عملکرد جنیفر فراتر از چیزی بود که می‌توانستیم تصور کنیم. من اطمینان دارم که اجرای او در نقش بایونتا از انتظارات طرفداران ما فراتر خواهد رفت».

بخوانید  توسعه بازی Prince of Persia: The Sands of Time به خوبی پیش می رود