مجموعه ای از فیگورهای کلکسیونی Final Fantasy 7 در آمازون موجود است

Final Fantasy VII Rebirth سرانجام برای PS5 در دسترس قرار گرفت، اما این تنها نسخه بزرگی نیست که طرفداران نسخه Final Fantasy VII باید منتظر آن باشند. اسکوئر انیکس تعدادی چهره رسمی جدید را بر اساس محبوب ترین شخصیت ها و هیولاهای Final Fantasy VII در ماه های آینده منتشر خواهد کرد و بسیاری از آنها برای پیش خرید در آمازون در دسترس هستند. اگر از داشتن سی دی لذت می برید، می توانید مجموعه باکس موسیقی متن مجلل Rebirth را نیز از آمازون پیش خرید کنید.

شکل مینیاتوری Static Arts Cloud Strife را پیش خرید کنید

50 دلار

تضاد ابری
تضاد ابری

اولین مورد از این مجموعه‌های جدید، یک فیگور مینیاتوری Cloud Strife Static Arts است. این شکل دارای سبکی کارتونی است و با دو بازوی قابل تعویض همراه با شمشیر غول پیکرش ارائه می شود. در 27 نوامبر با قیمت 50 دلار عرضه می شود و پیش خرید آن در آمازون در دسترس است.


پیش‌سفارش Fantasy VII Remake: Tifa Lockheart Play Arts Kai Figure

130 دلار

تیفا لاکهارت
تیفا لاکهارت

Play Arts Kai در 31 ژوئیه یک شخصیت Tifa Lockheart را بر اساس ظاهر واقعی‌تر او در Final Fantasy VII Remake و Rebirth منتشر می‌کند. این شکل دارای موهای قابل تعویض، سر و دست ها و مفاصل قابل استفاده است. می توانید با قیمت 130 دلار در آمازون پیش خرید کنید.


پیش خرید Final Fantasy VII Remake: Cactuar and Tonberry Figures Bright Arts Gallery

هر کدام 30 دلار

تنبری و کاکتوارتنبری و کاکتوار
تنبری و کاکتوار

چهره‌های آتی FFVII Remake همچنین شامل چند دشمن از بازی می‌شوند، از جمله دو چهره جدید Bright Arts از دشمنان Cactuar و Tonberry. این مجسمه‌های فلزی با دست جلا داده می‌شوند و روکشی براق دارند. Catuar و Tonberry با قیمت 30 دلار در 31 جولای عرضه می شوند و برای پیش خرید در آمازون در دسترس هستند.

بخوانید  تجربه استاندارد Baldur's Gate 3 بین 75 تا 100 ساعت طول می کشد

لازم به ذکر است که مجسمه سوم بر اساس Vivi از Final Fantasy IX نیز بخشی از این فیگور است و برای پیش خرید در آمازون در دسترس است. در 28 آگوست با قیمت 30 دلار عرضه می شود.


فیگورهای کلاسیک Final Fantasy VII Bring Arts را پیش‌سفارش کنید

هر کدام 121 تا 130 دلار

Final Fantasy 7 FiguresFinal Fantasy 7 Figures
Final Fantasy 7 Figures

علاوه بر کلکسیون‌های FFVII Remake و Rebirth، خط جدیدی از مجسمه‌های Bring Arts به زودی در دسترس خواهد بود، که شامل هر نه عضو حزب قابل بازی Final Fantasy VII در PS1 و بر اساس اثر هنری شخصیت اصلی Tetsuya Nomura است. متأسفانه، پیش‌سفارش‌های Cloud، Tifa و Aerith همگی مدت کوتاهی پس از اعلام خط فروخته شد، اما شش کاراکتر باقی‌مانده – Barrett، Red XIII، Cid، Cait Sith، Vincent و Yuffie – همگی در پیش‌فروش در دسترس هستند. در آمازون این ارقام در سال 2025 عرضه خواهند شد و اکثر آنها 121 دلار قیمت دارند، به استثنای Barret و Red XIII که قیمت آنها 130 دلار است.

اگر هر یک از این ارقام در آمازون فروخته شود، چندین مورد نیز برای پیش‌سفارش در Entertainment Earth در دسترس هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر