تجربه استاندارد Baldur’s Gate 3 بین 75 تا 100 ساعت طول می کشد


به گفته سازنده Baldur’s Gate 3، بازیکنان برای تجربه عادی بازی به 75 تا 100 ساعت زمان نیاز دارند.

در حال حاضر زمان زیادی تا عرضه Baldur’s Gate 3 باقی نمانده است و گیمرهای PC می توانند در 12 آگوست سال جاری آن را تجربه کنند. استودیو لاریان اخیراً در مورد مقیاس عظیم این بازی نقش آفرینی صحبت کرده است. در میان اطلاعات ارائه شده، می توان به این نکته اشاره کرد که بازی چهار برابر بزرگتر از Divinity: Original Sin 2 است و حاوی 174 ساعت سینماتیک است. همچنین امکان کنترل هیروهای 12 کلاس و 46 زیر کلاس و همچنین بیش از 600 طلسم جادویی در بازی وجود دارد.

با در نظر گرفتن همه اینها، Baldur’s Gate 3 تجربه بسیار طولانی به نظر می رسد. در آن جهت سون وینکیمدیر عامل استودیو لارین اعلام کرد که تجربه عادی بازی بین 75 تا 100 ساعت زمان نیاز دارد. با این حال، به نظر می رسد که تکمیل تمام محتویات بازی زمان زیادی طول بکشد. وینکی درباره این موضوع گفت: “زمان تبلیغ شده برای انجام تمام فعالیت های بازی کافی نیست و فقط شامل تجربه عادی آن می شود. برای بازیکنانی که دوست دارند تمام فعالیت ها را انجام دهند، احتمالا 200 ساعت زمان می برد. در حال حاضر ما” در حدود 75 تا 100 ساعت افرادی را می بینید که ساعت استاندارد Baldur’s Gate 3 را بازی می کنند.

البته این بار تجربه انجام بازی به روش های مختلف یا شرکت در قسمت چند نفره را در نظر نمی گیرد. ما آن را در Divinity: Original Sin 2 دیدیم و برای Baldur’s Gate 3 هم همینطور است. افرادی که قرار است بازی را به صورت چند نفره کشف کنند احتمالاً برای حدود یک سال تا یک سال و نیم مشغول خواهند بود. مانند Dungeons & Dragons، آنها در هر کجا که بازی کنند، گردهمایی خود را تشکیل می دهند.”

بخوانید  تریلر مستند لیونل مسی; تلاش برای قهرمانی در جام جهانی

یکی از شخصیت های Baldur's Gate 3 که هیولاها را نابود می کند

همانند نسخه های قبلی سری Baldur’s Gate، بازیکنان می توانند در نسخه جدید در مکان هایی توقف کرده و استراحت کنند. به گفته سازنده، Baldur’s Gate 3 به اندازه‌ای بزرگ است که بازیکنان می‌توانند تجربه اصلی را پشت سر بگذارند و در هر زمان شروع به آزمایش چیزهای جدید کنند. همچنین امکان تغییر شخصیت تحت کنترل وجود دارد که منجر به تفاوت در تجربه گیم پلی می شود.

Sven Winkie درباره این موضوع توضیح داد: «بازی قابلیت پخش مجدد قوی دارد. زیرا راه های زیادی برای انجام کارها وجود خواهد داشت. فکر می کنم خیلی ها تصمیم می گیرند شخصیت خود را بچرخانند. ما تعداد دیوانه‌واری از کلاس‌ها، زیر کلاس‌ها، مسابقات اصلی و فرعی را ارائه می‌دهیم.

بازی کوچکی نیست که بتوانید در یک ماه آن را تمام کنید و باید قسمت به قسمت آن را پیش ببرید. شاید در بخش چند نفره به دوستی بپیوندید که راه های زیادی برای تجربه آن وجود دارد. ما در Divinity: Original Sin 2 دیده‌ایم که بازیکنان سال‌ها به تجربه آن ادامه داده‌اند و هنوز هم چیزهای جدیدی در آن کشف می‌کنند. دروازه بالدور 3 به طور قابل توجهی بزرگتر است و شامل لایه های عمیق تری است. فکر نمی کنم بتوانید آن را در یک ماه تمام کنید.”

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 15 سپتامبر سال جاری برای پلی استیشن 5 منتشر می شود و حدود یک ماه قبل از آن برای کاربران رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. تیم سازنده نمایش جدیدی از Panel From Hell را برای 16 جولای (7 ژوئیه) برنامه ریزی کرده است که انتظار می رود در آن مسابقه Dragonborn، معرفی شخصیت Origin هفتم و مقیاس کلی بازی به نمایش گذاشته شود.

بخوانید  Call Of Duty راه جدیدی را برای خنثی کردن متقلبان راه اندازی می کند که شامل توهم است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Balder’s Gate 3 با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر