انتشار گیم پلی جدید بازی Atomic Heart با محوریت نبرد با یکی از باس های بازی

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

همانطور که احتمالا می دانید تجربه این کار حدود 20 ساعت زمان می برد. بازی Atomic Heart در 21 فوریه 2023 (2 مارس 1401) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | این بازی برای Xbox Series S، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. در حال حاضر کاربران می توانند این اثر هنری را پیش خرید کنند. ساخته Mandefish از روز اول انتشار در سرویس اشتراک Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

ساعاتی پیش کانال رسمی IGN در یوتیوب ویدیوی جدیدی از قلب اتمی منتشر کرد که در آن رئیسی به نام هجی حضور دارد.

چهار سال از معرفی رسمی قلب اتمی می گذرد. این بازی توسط استودیو بازی سازی Mundfish در دست توسعه و طراحی است. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، ویدیوی طولانی و جدیدی از گیم پلی این بازی توسط IGN در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این ویدیو نمایش یکی از بیس های این کار را می بینیم. دوستان عزیز می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

همانطور که در بالا گفته شد، این باس به عنوان Hedgie شناخته می شود. یک ربات مکانیکی کروی که مطمئنا با حرکات و حملات سریع خود بسیاری از بازیکنان را به چالش خواهد کشید. هجی همچنین هنگام پریدن به پایین امواج نارنجی ساطع می کند. با هدف قرار دادن نقاط ضعف این ربات می توان تعادل آن را از بین برد. از طرفی در این بازی نقش آفرینی اول شخص با برخی مهارت ها و سلاح ها بیشتر آشنا می شویم. بدون شک جزئیات خیره کننده ای را در این ویدیوی 10 دقیقه ای مشاهده می کنیم.

بخوانید  معرفی سریال میراث خانوادگی یک درام خانوادگی با پیچش جنایی

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر