پیوند عاطفی جنیفر لارنس و برایان تایری هنری در تریلر فیلم Causeway

جنیفر لارنس و جاستین کیاروکی آنها به عنوان تهیه کننده فیلم درام روانشناختی Causeway کار کردند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2022 به نمایش درآمد.

تریلر جدید پیوند غیرمنتظره ای را نشان می دهد که بین دو غریبه افسرده شکل می گیرد. این دو در تلاشند تا از درد و رنج ناشی از آسیب گذشته دوستی خلاص شوند. این تریلر را می توانید در کانال یوتیوب اپل تی وی پلاس تماشا کنید. در خلاصه داستان این فیلم برای Causeway آمده است: “این فیلم ماجراهای سربازی به نام لینزی را دنبال می کند که سعی می کند پس از یک آسیب روانی در شهر نیواورلئان به زندگی بازگردد. هنگامی که لینزی با مکانیک محلی به نام جیمز ملاقات می کند، شروع به تشکیل شدن می کنند. یک پیوند غیر منتظره

به مناسبت اکران درام روانشناختی Causeway با بازی جنیفر لارنس و برایان تایری هنری، اپل تریلر جدیدی را در معرض دید عموم قرار داد.

اپل و A24 تریلر جدیدی از بازی Causeway به اشتراک گذاشته اند. این درام روانی جنیفر لارنسبازیگری که برای بازی در فیلم Silver Linings Playbook و برایان تایری هنریبازیگر نامزد جایزه امی برای بازی در سریال آتلانتا، اولین بار در 4 نوامبر (13 آبان) در اپل تی وی پلاس و در سینماهای منتخب به نمایش درآمد.

لیلا نوگ باور او فیلم Causeway را کارگردانی کرد و فیلمنامه آن را نوشت آتوسا مشفق، لوک گوبل و الیزابت سندرز او را به محل اخاذی بردند. در این فیلم لیندا در امان استبازیگر فیلم Oldboy جین هودیشلبازیگر فیلم زنان کوچک (زنان کوچک) استیون مک کینلی هندرسونبازیگر فیلم تلماسه راسل هارواردمجری که در There Will Be Blood ظاهر می شود، فرد ولرمبانی مراقبت بازیگر و نیل هافمجری که در هتل بزرگ بوداپست (هتل بزرگ بوداپست) ظاهر می شود، نقش بازی می کند.

بخوانید  بازی زامبی برای کامپیوتر | 15 بازی + امتیاز متاکریتیک