آیا Transformers: Rise of the Beasts شروع یک جهان سینمایی Hasbro است؟

و او می خواهد نوح را در یک سازمان مخفی دولتی استخدام کند. و نه، این بخش 7 از فیلم های قبلی Transformers نیست. جی آی جو است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

و در مورد احتمال ادغام سایر ویژگی‌های Hasbro در این فرانچایز فیلم: “به آرامی اما مطمئنا” او گفت، اما با توجه به این نکته مهم که استودیو لزوماً این تصمیم را نمی گیرد.

“من فکر می کنم یکی از چیزهایی که ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم این است که کاراکترهای زیادی را انجام دهیم زیرا در این صورت شما با هیچ یک از آنها همذات پنداری نخواهید کرد. بنابراین فکر می کنم این نظمی خواهد بود که ما مجبور خواهیم شد. شخصیت‌های بزرگ زیادی را می‌خواهید، می‌دانید، اولین غریزه شما این است، بیایید آن‌ها را در خود جای دهیم.

Transformers: Rise of the Beasts که هفتمین فیلم در یک فرنچایز غول پیکر است، در خلاء وجود ندارد. فیلمی مانند این همیشه چشمش به آنچه در آینده است – یا حداقل چه چیزی است می تواند باشد ذیل. و او حداقل ایده بسیار روشنی برای دنباله دارد.

در مورد چشم‌انداز فیلم جدید جو، او گفت: “فکر می‌کنم ما در حال ساخت آن هستیم، اما در افق فوری نیست، نه.”

او با صراحت گفت: “همه ما ایده هایی داریم که به کجا خواهیم رفت، اما هیچ یک از آنها نهایی نشده است و هنوز همه با هم موافق نیستیم.” “اما می دانید، پریمال شخصیت فوق العاده ای است. من نمی توانم تصور کنم کاری با او انجام ندهم. میراژ شخصیت فوق العاده ای است. می دانید، به نوعی، اپتیموس و بامبلبی بتمن و رابین هستند. پس می دانید، درست است. دور، شما شروع به تشکیل یک تیم نوح و النا می کنید، آنها قرار است چه کار کنند؟

بخوانید  انتشار تریلر رسمی سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark و نتفلیکس

هشدار: باقیمانده این مقاله حاوی اسپویلرهایی برای پایان Transformers: Rise of the Beasts است.

دی بوناونتورا به GameSpot گفت: “در نهایت چه کاری را با GI Joe انجام می دهیم، من فعلاً نمی دانم. “زیرا یکی از جنبه های تلاش برای تازه نگه داشتن آن این بوده است که ما فیلم فعلی را با تماشاگران تجربه می کنیم. و واکنش آنها به آن واقعاً بر جایی که می رویم تاثیر می گذارد.”

در پایان Rise of the Beasts، قهرمان انسانی اصلی ما، نوح دیاز (آنتونی راموس)، به زندگی قدیمی خود در بروکلین باز می گردد. او هنوز به کار نیاز دارد و مصاحبه دارد. اما کمی عجیب است، زیرا به نظر می رسد این مردی که با او مصاحبه می کند همه چیز را در مورد ماجراجویی بزرگ خود با ترانسفورمرز می داند.

طبیعتاً ما سؤالاتی در مورد معنای واقعی این طعنه داریم. آیا این شروع نوعی جهان سینمایی Hasbro است؟ آیا یک فیلم مستقل جدید GI Joe در دست ساخت است؟ و ما پاسخ هایی را از تهیه کننده لورنزو دی بوناونتورا دریافت کردیم.

دی بوناونتورا به GameSpot گفت که در حال حاضر این بازی GI Joe درباره “[adding] عناصری به Transformers، به این معنی که در حال حاضر هیچ فیلم جداگانه ای از GI Joe در دست توسعه نیست یا یک جهان بزرگتر برنامه ریزی شده است. آنها می خواهند ببینند که Rise of the Beasts چه عملکردی دارد، چه از نظر باکس آفیس و چه از نظر عمومی، و از آنجا می روند. .

بخوانید  Massive Discounts On Star Wars Collectibles, Toys, Board Games, And More

در حال حاضر، باید منتظر ترانسفورماتورهای بیشتری با یک طرف GI Joe باشید. چی دیگر ممکن است اتفاق بیفتد کاملاً در هوا باقی می ماند.

سپس دی بوناونتورا عواملی را بررسی کرد که استودیو، تهیه‌کنندگان و هاسبرو باید همه چیز را بسنجید – از جمله اینکه چقدر می‌توانید در یک فیلم بچسبانید قبل از اینکه خیلی زیاد شود.

دی بوناونتورا گفت: “Hasbro برنامه های خود را دارد، بنابراین آنها باید بخواهند این کار را انجام دهند.” “پیچیدگی های زیادی وجود دارد. شما نمی توانید فقط بگویید “من این را می خواهم، من این چیز را می خواهم.” “”