نام رسمی فیلم The Conjuring 4 فاش شد

فیلم راهبه 2 به عنوان هشتمین و آخرین فیلم از مجموعه احضار شناخته می شود که دنباله ای بر راهبه است که برای اکران در 8 سپتامبر 2023 (17 سپتامبر 1402) برنامه ریزی شده است. فیلم Conjuring در سال 2013 اکران شد و توانست بیش از 320 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد که با توجه به بودجه 20 میلیون دلاری این فیلم ترسناک، به موفقیتی عظیم و آغاز یک سریال پردرآمد موفق تبدیل شد.

در Cinemacon امسال، برادران وارنر. نام رسمی فیلم The Conjuring 4 که ادامه داستان است را فاش کرد اد وارن و لورن وارن را دنبال می کند.

پیتر سافران و جیمز وان که در هر قسمت از سری فیلم های احضار نقش داشته اند، به عنوان تهیه کننده در The Conjuring 4 باز می گردند. مجموعه فیلم احضارها داستان لورن و اد وارن را دنبال می کند که با حوادث ماوراء طبیعی و ترسناک روبرو می شوند و باید مشکل را حل کنند. رمز و راز پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب در هر سه قسمت The Conjuring و Annabelle Comes Home در نقش اد وارن و لورن وارن بازی کردند و در The Conjuring: Last Rites بازخواهند گشت.

ورا فارمیگا در نقش لورین وارن در فیلم The Conjuring: The Devil Made I Do It

با این حال هنوز حضور کارگردانی در The Conjuring: Last Rites تایید نشده است و همچنین تاریخ اکران این فیلم ترسناک را ندیده ایم. همچنین در حالی که هنوز The Conjuring 4 به عنوان آخرین ماجراجویی اد و لورن وارن تایید نشده است، جیمز وان چندی پیش گفت که داستان این زوج در The Conjuring 4 به پایان خواهد رسید. همچنین مدتی پیش برادران وارنر اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال ترسناک بر اساس سریال The Conjuring برای مکس است.

بخوانید  تاریخ انتشار آخرین بسته الحاقی داستان Wo Long: Fallen Dynasty مشخص شد

نوامبر گذشته بود نیو لاین سینما و برادران وارنر. از ساخت The Conjuring 4 خبر داد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت جدید فیلم The Conjuring مشخص شد. در دوران برادران وارنر در Cinemacon، فاش شد که The Conjuring 4 با نام The Conjuring: Last Rites منتشر خواهد شد. دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک که پیش از این فیلمنامه The Conjuring 2 و The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، وظیفه نگارش فیلمنامه The Conjuring 4 را بر عهده دارد.