کنترلر Xbox Stellar Turtle Beach Stealth Ultra اولین تخفیف را دریافت می کند

Elite Series 2 مطمئناً محبوب ترین کنترلر حرفه ای برای Xbox Series X|S است، اما Turtle Beach Stealth Ultra که اخیراً منتشر شده است یک جایگزین عالی است. گیم پد منحصر به فرد اواخر سال گذشته وارد بازار شد و اکنون اولین تخفیف خود را دریافت می کند و آن را به 185 دلار کاهش می دهد (از 200 دلار). هنوز هم کمی گران است، اما با همه چیزهایی که ارائه می دهد، این کنترلر رده بالا ارزش بررسی را دارد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگر را در گیم‌پدهای دیگر پیدا نخواهید کرد. 30 ساعت گیم‌پلی با یک بار شارژ، قابلیت ذخیره 10 پروفایل روی کنترلر، دستگیره‌های ارگونومیک و پشتیبانی از Xbox، رایانه شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه (به لطف بلوتوث) را به آن اضافه کنید. ) و Stealth Ultra سومین نادر است. کنترلر شخص ثالث که با پیشنهادات اختصاصی مایکروسافت رقابت می کند. Stealth Ultra همچنین یکی از معدود کنترلرهای شخص ثالث Xbox با اتصال بی سیم است.

Turtle Beach Stealth Ultra رقیبی شایسته برای Elite Series 2 است. با قیمت 200 دلار، گرانتر است، به خصوص با توجه به اینکه چند بار کنترلر مایکروسافت به سبک حرفه ای به فروش می رسد، اما “همه ویژگی های ارائه شده در اینجا آن را در استیون پتیت، منتقد، در بررسی لاک‌پشت ساحل Stealth Ultra از GameSpot نوشت. کیفیت ساخت ممتاز، کنترل‌های خوب طراحی شده، و مجموعه ویژگی‌های شخصی‌سازی داخلی، Stealth Ultra را به یک کنترل‌کننده سخت برای ضربه زدن به هر طریق معنادار تبدیل می‌کند.

بخوانید  سریال Witcher برای فصل پنجم و آخرین تمدید شد

در گیم پد پریمیوم فروخته نمی شود؟ در اینجا چند جایگزین برای بررسی وجود دارد. تقریباً همه آنها برای ایکس باکس طراحی شده‌اند، اگرچه در پایان با PS5 معامله خواهید کرد.

Elite Series 2 Core مسلماً بهترین ارزش را در بازار کنترلرهای بی‌سیم ممتاز برای Xbox ارائه می‌کند و شما می‌توانید یک مدل Premium تازه‌سازی شده را که ظاهری جدید دارد و کار می‌کند، در آمازون تنها با 87 دلار دریافت کنید. یا می توانید یک کنترلر قرمز رنگ Elite Series 2 Core را با قیمت 96 دلار بگیرید. از آنجایی که Elite Series 2 Core با هیچ یک از اجزای قابل تعویض همراه نیست، توصیه می کنیم مجموعه ای از پدل های عقب ارزان را برای اضافه کردن به کنترلر جدید خود تهیه کنید. در همین حال، اگر از اتصالات سیمی مشکلی ندارید، 8BitDo Ultimate ارزش بسیار خوبی را با قیمت 45 دلار ارائه می دهد، به خصوص که اکنون دارای استیک های آنالوگ جلوه هال (ضد رانش) است.

معاملات بیشتر در مورد کنترلرهای Xbox

تحریریه مجله بازی یک گیمر