پاسخ امروز وردل (شماره 586) – 26 ژانویه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل Wordle به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل وردل 26 ژانویه… “سنگین” است. مطمئناً هیچ کلمه ای که حدس می زدیم راه خود را به پایگاه داده Wordle باز نمی کند. امیدوارم که هر بازیکنی بتواند وردل را به درستی دریافت کند و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، ممکن است به دنبال سرنخ هایی باشید که آیا به دیوار برخورد کرده اید. خوشبختانه، ما این را در ادامه این راهنما ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را به بازیکنانی خواهیم داد که می‌خواهند بدون آسیب از امروز خارج شوند.

پاسخ امروز وردل – 26 ژانویه 2023

چه کسی هر چند وقت یک بار از یک اقدام کوچک وردل در پنجشنبه قدردانی نمی کند؟ پاسخ 24 ژانویه با بازیکنان مهربان نیست و ممکن است برای حدس سوم یا چهارم به کمک نیاز داشته باشید. Wordle امروز دارای یک حرف تکرار شونده و کلمه ای است که بازیکنان ممکن است تصور نکنند در واقع کلمه ای است که پایگاه داده استفاده می کند.

بخوانید  اسکوئر انیکس در حال تجدید نظر در رویکرد خود به بازی است و بسیار گران است
ما با نکاتی شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • نکته 1: این کلمه به عنوان عضلانی یا مناسب تعریف می شود. همچنین در صنعت بازی های ویدیویی برای توصیف یک بازی طولانی یا حاوی محتوای زیاد استفاده می شود.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، اما آنها تکرار می کنند، یعنی شما از یک مصوت دو بار استفاده خواهید کرد. حروف صدادار در وسط کلمه قرار دارند. این کلمه به غیر از حروف صدادار هیچ حرف تکراری دیگری ندارد. این کلمه با “ی” به پایان می رسد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر