اعلام تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 5 بازی Football Manager 2023

استودیوی Sports Interactive به عنوان توسعه‌دهنده بازی و سگا به‌عنوان ناشر این محصول، بازی Football Manager 2023 را نوامبر گذشته بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox، Nintendo Switch و موبایل منتشر کردند. برنامه اولیه سگا عرضه همزمان این بازی بر روی کنسول پلی استیشن 5 بود که البته به دلیل وقوع اتفاقات پیش بینی نشده در مراحل ارسال و تایید این نسخه، انتشار آن با اندکی تاخیر مواجه شد. حالا به نظر می رسد سگا موفق به رفع این مشکلات شده و آماده است بازی Football Manager 2023 را بر روی کنسول PS5 سونی منتشر کند.

سگا تاریخ انتشار بازی Football Manager 2023 بر روی کنسول پلی استیشن 5 را اعلام کرد.

سگا برای جبران تاخیر عرضه اعلام کرده است که با انتشار بازی Football Manager 2023 بر روی پلی استیشن 5، تمامی کاربران سرویس پلی استیشن پلاس به مدت دو هفته می توانند این بازی را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

با اعلام Sports Interactive و Sega، بازی Football Manager 2023 سرانجام در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) سال جاری برای بازیکنان پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. تیم توسعه دهنده توضیح داد که به محض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال، آپدیت نقل و انتقالات رایگان برای تمامی بازیکنان پلی استیشن 5 فعال می شود.بنابراین، برای بازیکنانی که شروع به تجربه حالت Career می کنند، تمام نقل و انتقالات آنها بین شروع بازی تا شروع بازی انجام می شود. بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال لغو خواهد شد.

بخوانید  22 بازی رایانه ای رایگان برای بازی در حال حاضر