وجود بیش از 100 ماموریت فرعی در بازی هاگوارتز Legacy

با این حال، ماموریت های جانبی، بیش از 100 در تعداد، به بازیکنان اجازه می دهد تا پیشرفت کمپین اصلی را با توجه به تجربیات خود تغییر دهند. تعامل با افراد مختلف در یک ماموریت فرعی بر نحوه تعامل شما با آنها در خط داستانی اصلی تاثیر می گذارد و برعکس. علاوه بر این، ترتیبی که بازیکنان برای انجام این ماموریت های جانبی انتخاب می کنند، بر داستان و تجربه آنها تأثیر می گذارد. در واقع، همه چیز به هم مرتبط است.”

طبق اطلاعاتی که در آرت بوک رسمی بازی به بیرون درز کرده، کمپین اصلی حدود 35 ساعت طول خواهد کشید. با این حال، تیم توسعه تایید کرده است که ماموریت های جانبی زیادی وجود دارد که می توان با آنها مقابله کرد. در همین راستا اخیرا اسکوایر مویرا مدیر روایت و سردبیر هاگوارتز لگاسی در مصاحبه ای با مجله GamesRadar اعلام کرد که بیش از 100 ماموریت جانبی در این بازی ویدیویی وجود خواهد داشت.

در میراث هاگوارتز، بازیکنان نقش دانش‌آموز سال پنجمی را بر عهده می‌گیرند که قدرت‌های جادویی منحصربه‌فردی به دست می‌آورد و در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز ثبت‌نام می‌کند.

همانطور که توسط استودیوی نرم افزار Avalanche اعلام شده است، میراث هاگوارتز بیش از 100 ماموریت جانبی خواهد داشت.

او در این باره توضیح داد: خط داستانی اصلی پیچیده و درگیرکننده است و شخصیت‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد و با دادن حق انتخاب به بازیکنان در طول داستان، به آن‌ها این امکان را می‌دهیم که نسخه خودشان را از این داستان حماسی تعریف کنند.

بخوانید  قابلیت استفاده از حافظه GDDR7 در کارت های گرافیک RTX 50

با انتشار Forspoken و نقدهای ضعیفی که دریافت کرد، گیمرهای جادوگر اکنون مشتاقانه منتظر RPG بعدی، Hogwarts Legacy هستند که ماه آینده منتشر خواهد شد. داستان این بازی در دنیای مجموعه هری پاتر، اثر جی که رولینگ گفته می شود و بازیکنان را حدود 100 سال قبل از اتفاقات اولین کتاب هری پاتر می برد. میراث هاگوارتز اکنون بیش از 100 مرحله فرعی دارد.

محیط بازی Hogwarts Legacy

شاید انجام ماموریت های جانبی هاگوارتز Legacy به روش های مختلف و با ترتیبی متفاوت بتواند بازی را دوباره جذاب کند. این بازی قرار است در تاریخ 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در تاریخ 15 آوریل 2023 (4 آوریل 2023) و نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ 3 آگوست 2023 (26 جولای 2023) در دسترس خواهند بود.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی میراث هاگوارتز چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.