تاریخ انتشار بازی Minecraft Legends در تریلر جدیدی اعلام شد


استودیو موجانگ با انتشار تریلر جدیدی تاریخ انتشار بازی Minecraft Legends را اعلام کرد.

استودیو Mojang و Blackbird Interactive اطلاعاتی را در مورد بازی Minecraft Legends در طول نمایشگاه Xbox و Bethesda’s Developer_Direct منتشر کردند. به گفته سازندگان، در این بازی علاوه بر کمپین داستانی، می توان حالت PvP را نیز مشاهده کرد. سازندگان همچنین تایید کرده اند که بازی Minecraft Legends در تاریخ 18 آوریل 2023 (29 آوریل 1402) منتشر خواهد شد.

بخش PvP بازی Minecraft Legends یک حالت رقابتی مبتنی بر کار تیمی است. بازیکنان منابع را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و می توانند نقش های منحصر به فردی مانند جمع آوری منابع، ساختن و غیره را ایفا کنند. دیگران می توانند دنیای بازی را برای یافتن آیتم های ارزشمند کاوش کنند. دنیای بازی Minecraft Legends به صورت رویه ای تولید می شود و هر بار تجربه متفاوتی را ارائه می دهد. علاوه بر این شاهد حضور پیگلین ها هستیم که به تمامی بازیکنان حمله خواهند کرد.

بازیکنان می توانند پس از جمع آوری منابع و تجهیزات کافی به پایگاه تیم مقابل حمله کنند. این پایه می تواند شامل دیوارها، درها و اجسام دفاعی باشد. بازیکنان باید از پایگاه خود در برابر حملات دشمنان و سایر بازیکنان دفاع کنند که برای این منظور می توانند از تله های مختلف مانند تله های یخی استفاده کنند. با این حال، تیم مهاجم می تواند از تجهیزاتی مانند رد استون لانچر نیز استفاده کند. بخش PvP بازی از عملکرد کراس پلتفرم و تیم سازی آنلاین پشتیبانی می کند.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  تریلر ARK: Survival Ascended Cross-Platform Mods

بازی Minecraft Legends در تاریخ اعلام شده برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.