هیدن کریستنسن درباره صحنه تکان دهنده جنگ ستارگان که در آن گروهی از کودکان را می کشد منعکس می کند.

در یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام سیث، آناکین اسکای واکر گروهی از جوانان را به قتل می‌رساند که در مسیر شرارت و تبدیل شدن به دارث ویدر قرار می‌گیرد. بازیگر هیدن کریستنسن این صحنه را بازتاب داد و به Empire گفت که کارگردان جورج لوکاس با توجه به موضوع کودک کشی تماسی «جسورانه» برای قرار دادن این موضوع در فیلم داشته است.

کریستنسن گفت که این صحنه “تکان دهنده” بود و فاش کرد که فیلمبرداری این سکانس زمان زیادی را به طول انجامید زیرا بازیگر کودک در صحنه، راس بیدمن، در ابتدا نوع واکنشی را که لوکاس می خواست نشان نمی داد. بنابراین کریستنسن کارها را افزایش داد.

او گفت: “بنابراین من بر سر او فریاد زدم یا غرغر کردم، زیرا ما به یک لحظه غافلگیرکننده واقعی نیاز داشتیم. پاسخی که ما نیاز داشتیم را دریافت کرد و باعث شد که صحنه واقعاً خوب عمل کند.”

کریستنسن و بیدمن سالها بعد دوباره با هم ارتباط برقرار کردند و کریستنسن به او گفت: “بابت این اتفاق متاسفم.”

پیش درآمدها زمانی که در اوایل دهه 2000 منتشر شدند چندان مورد استقبال قرار نگرفتند. کریستنسن گفت که این واکنش قابل درک بود زیرا او فکر می کند مردم نسبت به شخصیت هایی که خیلی دوستشان دارند “احساس مالکیت” می کنند. او گفت، با این حال، انتقاد از عملکرد کریستنسن و داستان آناکین “بیهوده” بود. کریستنسن در ادامه گفت که نقدهای منفی می تواند ناشی از “شکست معین” تعلیق ناباوری فرد باشد.

او می‌گوید: «اگر می‌روید در یک تئاتر بنشینید و طومار آغازین با «خیلی‌ها پیش، در کهکشانی دور، دور» شروع می‌شود، نشان می‌دهد که هر چیزی ممکن است. “این افراد نیازی به حرف زدن و رفتار آن گونه که شما ممکن است از آنها دارید، ندارند. و اگر عقب بنشینید و فکر کنید که چیزی را دریافت می کنید که مطابق با ذات فعلی ما باشد، پس خودتان را برای چیز دیگری آماده کرده اید.”

بخوانید  نقد و بررسی بازی Skull and Bones. دزدان دریایی مناطق محروم

حالا که سال ها گذشته است و کریستنسن برای بازی در نقش دارث ویدر دوباره در سریال های اوبی وان و آهسوکا بازگشته است، او گفت که خوشحال است که می بیند افکار عمومی تا حدودی تغییر می کند.

او گفت: “فکر می‌کنم این فیلم‌ها در طول زمان به خوبی دوام آورده‌اند. به نظر می‌رسد پاداشی برای کاری که ما انجام دادیم. همه کسانی که روی این فیلم‌ها کار کردند فکر می‌کردند که ما بخشی از چیز خاصی هستیم.” “همه ما می خواستیم بهترین کارمان را انجام دهیم و به آن بسیار متعهد بودیم. بنابراین دیدن واکنش هواداران در حال حاضر، بسیار جالب است.”

مجموعه فیلم های جنگ ستارگان در سال 2026 با اکران فیلم The Mandalorian & Grogu ادامه پیدا می کند. از طرف تلویزیون، نمایش جدید بعدی، The Acolyte، در ژوئن آینده از راه خواهد رسید. در مورد بازی های ویدئویی جنگ ستارگان، طبق گزارش ها، عنوان جدید ماندالوریایی از Respawn لغو شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر