نقد و بررسی بازی Skull and Bones. دزدان دریایی مناطق محروم

Skull and Bones، جدیدترین ساخته یوبی سافت، به هدف خود برای سرگرم کردن مخاطب نزدیک نمی شود. با تماشای این بازی با یک گیمر همراه باشید.

یکی از ویژگی های خوب بازی Assassin's Creed IV: Black Flag نبردهای دریایی است که بسیار خوب و سرگرم کننده و هیجان انگیز طراحی شده بودند. در سال 2013، یوبی سافت با الهام از این بخش، فرآیند ساخت Skull and Bones را آغاز کرد. یک بازی با موضوع دزدان دریایی که هدف آن ارائه نبردهایی در دریا به کاربران است. اکنون 11 سال از آن زمان می گذرد و در این سال ها خود جمجمه و استخوان چندین بار در دریای متلاطم بازی سازی و چالش ها گرفتار شده است. متاسفانه محصول نهایی چیزی نیست که کاربر را سرگرم کند و انتظار می رفت که یوبی سافت سنگاپور و دیگر استودیوهایی که به توسعه این بازی کمک کرده اند، پس از تغییرات فراوان، بالاخره یک بازی قابل قبول ارائه دهند، اما این اتفاق نیفتاد.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

یوبی سافت برای داستان Skull and Bones به پایان قرن هفدهم رفته است. از آن به عنوان عصر طلایی دزدی دریایی یاد می شود. الجزیره الحمره پس از نبردی سخت به عنوان فرمانده وارد می شود. حال در طول ماموریت های داستانی مختلف باید به شخصیت های بازی کمک کنید تا به اهداف خود برسند. گفتن داستان در جمجمه و استخوان ها دل را نمی رباید. در واقع کل داستان اگرچه ایده جالبی در پس خود دارد، اما طراحی سرگرم کننده ای ندارد. البته بخشی از لذت نبردن از کاری که انجام می دهید به گیم پلی بازی مربوط می شود. جمجمه و استخوان از مشکلات زیادی رنج می برد.

ایده کلی Skull and Bones بسیار جذاب و جذاب است، اما یوبی سافت سنگاپور از آن به بدترین شکل ممکن استفاده کرد.

بخوانید  Like a Dragon: Infinite Wealth بزرگترین اکران در تاریخ این مجموعه را رقم زد

پس از گذراندن مراحل معرفی بازی، باید شخصیت شخصی خود را انتخاب کنید. شخصیت های در نظر گرفته شده از قبل ساخته شده اند و شما فقط می توانید مواردی مانند مدل مو، رنگ مو و موارد مشابه را انتخاب کنید. Skull and Bones یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن شما به عنوان کاپیتان در یک کشتی ساده از سطح اول کار خود را شروع می کنید. حال با ورود به جزیره اصلی منطقه Red Isle می توانید چندین کوئست اصلی و فرعی را انجام دهید و رتبه Infamy خود را افزایش دهید. با بالا رفتن سطح، می‌توانید نقشه‌ها و سلاح‌های جدیدی را برای ساخت کشتی یا یافتن آن‌ها در دنیای بازی خریداری کنید. سپس مواد را جمع آوری کنید و بازی را بسازید. سیستم ارتقا و ساخت بازی Skull and Bones به خوبی طراحی شده است و قدرت شما را تحت تاثیر قرار می دهد و نبردها را آسان تر می کند، اما تنها ویژگی خوب بازی در زیر مجموعه ای از مشکلات پنهان شده است.

قایقرانی در شب در Skull and Bones

سیستم بازی سازی چیزهای متنوع و خوبی را برای مخاطب به ارمغان می آورد و تاثیر خوبی در قدرت بازیکن دارد

ساختار بازی به این صورت است که شما باید مواد و منابع لازم را جمع آوری کنید، با پایگاه ها و پست های کوچکتر تجارت کنید و با کشتی های دیگر مبارزه کنید. روی کاغذ، اینها ایده های جالب و سرگرم کننده ای هستند. در همین حال، Ubisoft Singapore عناصر اصلی گیم پلی را تا حد امکان محدود طراحی کرده است. به عنوان مثال جمع آوری مواد در داخل هر جزیره تنها از داخل کشتی و با فشار دادن چند دکمه انجام می شود. حتی تجارت و خرید اقلام مختلف از پایگاه های کوچکتر از داخل کشتی انجام می شود. مهمترین عنصر Skull and Bones نبردهای کشتی به کشتی است.

بخوانید  15 نکته ای که باید قبل از بازی Stellar Blade بدانید

نبرد کشتی به کشتی Skull and Bones خیلی دقیق نیست و آنطور که باید طراحی نشده است. در این نوع نبرد بازیکن به سادگی کشتی مقابل را نشانه گرفته و به سمت آن شلیک می کند. زمانی که کشتی حریف ضعیف می شود، می توانید به آنها نزدیک شوید و با محاصره کشتی مقابل آنها را غارت کنید. غارت و ورود به کشتی دشمن باید یکی از جذاب ترین و مهیج ترین قسمت های این دسته از بازی ها باشد، اما در Skull and Bones این کار به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود و هیچ جذابیت و هیجانی را القا نمی کند. حتی پایگاه‌های کوچک‌تر نیز به ساده‌ترین و کم‌ترین روش‌ها مورد حمله و غارت قرار می‌گیرند. تمامی این موارد در حالی است که یوبی سافت در گذشته و در طول نسخه های Valhalla و Black Flag سری Assassin's Creed این نوع غارت و مبارزه را به بهترین شکل ممکن نشان داده است. دیدن این چیزها در Skull and Bones با این کیفیت برای یوبی سافت و استودیوهایش یک عقب گرد است.

جزیره اصلی در Skull and Bones را کاوش کنید

حتی تیم سازنده هم سعی نکردند با طراحی های هنرمندانه ظاهری زیبا به بازی ببخشند

از نظر پاداش با انجام ماموریت های اصلی و فرعی پاداش قابل قبولی می گیرید و طراحی ماموریت های اصلی و فرعی به دلیل عدم جذابیت گیم پلی و سهل انگاری تیم سازنده دچار کمبود جزئیات و عدم جذابیت می شود. در بازی. طرح. Skull and Bones دارای گیم پلی سه نفره Co-op است و می توانید با دو دوست یا سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید. طبیعتاً برخی از ماموریت های بازی که شامل حمله به کشتی های دشمن یا پایگاه های کوچکتر می شود، به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید کمک بخواهید و معمولاً سایر بازیکنان دنیای بازی برای کمک به سراغ شما می آیند.

بخوانید  موزیک ویدیو تلاش هریسون فورد برای حل معمای مقبره در ایندیانا جونز 5

جلوه‌های بصری Skull and Bones کاملاً مشخص نیست. ما از این منظر فقط یک محصول متوسط ​​را می بینیم و حتی استودیو یوبی سافت سنگاپور نیز از نظر هنری به طرح های چشم نوازی برای محصول خود فکر نکرده است. جدا از مواردی که در قسمت طراحی ذکر شد، نوع انیمیشن چهره شخصیت ها و یا تشویق خدمه کشتی پس از غارت بسیار ساده است و جذابیت و هیجان خاصی به بازی اضافه نمی کند. به طور معمول، حرکت یک کشتی در آب بسته به نوع قرارگیری بادبان ها یا اندازه خود کشتی می تواند متفاوت باشد که در Skull and Bones در نظر گرفته نشده است. در عین حال به این نکته اشاره کنم که محیط های بازی تنها به جزیره قرمز محدود نمی شود و سه محیط یا منطقه مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است. از نظر فنی، Skull and Bones هیچ افت فریم یا باگ خاصی ندارد و یک تجربه روانی را ارائه می دهد.

به پایگاه های کوچک در Skull and Bones حمله کنید و غارت کنید

موسیقی و صداهای بازی در سطح قابل قبولی قرار دارند. هنگامی که شما قایقرانی می کنید، خدمه کشتی شما شروع به آواز خواندن می کنند تا بازیکن را سرگرم کند و در طول سفر دریایی طولانی خسته نشود. در نهایت Skull and Bones محصولی نیست که بتواند بازیکن را سرگرم کند و قیمت 70 دلاری بازی گران است و اصلاً محتوایی با قیمت بازی دریافت نخواهید کرد.

بازی بر اساس نسخه پلی استیشن 5 بررسی شده و کد آن برای یک گیمر توسط ناشر ارائه شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر