راهنمای فیلم؛ جلسات خصوصی با سینماگران حرفه ای در مدرسه فیلم مجرا

آموزشگاه فیلم ماغر در این مقاله به معرفی خدمات خود می پردازد.

چگونه با اشتباهات کمتر و سریعتر به اهداف سینمایی خود برسم؟ برای ساختن داستان خود به یک راهنمای با تجربه نیاز دارید. راهنمای فیلم، راه حلی جدید برای یادگیری و توسعه در مدرسه Magira، راه حلی برای مشکلات شماست.

شما مدت هاست که به ایده اولین فیلمنامه خود فکر می کنید، اما دقیقا نمی دانید نوشتن آن را از کجا شروع کنید، یا شاید برای ساخت فیلم خود آماده باشید، اما هنوز می ترسید. برای مدیریت مجموعه به روشی که می خواهید. به عنوان کارگردان، یا ممکن است در مورد نقش جدیدتان سؤالاتی داشته باشید، در ذهنتان چیزهای زیادی وجود دارد. راهنمایی فیلم، نوآوری آموزشی مدرسه داستان فیلمراه حلی برای مشکلات شماست

همیشه بین تکمیل دوره ها و دستیابی به اهداف شغلی فاصله وجود دارد. برنامه راهنمایی ماجراجویی این شکاف را پر می کند.

چرا الگوی آموزش مشاوره می تواند شغل شما را بسازد؟

تاریخ سینمای جهان مملو از داستان های موفقیت هنرمندانی است که از مربیگری برای ساختن حرفه خود استفاده کرده اند.

به عنوان مثال، جی جی آبرامز، کارگردان فرانچایز جنگ ستارگان، گمشده، و بسیاری از فیلم های علمی تخیلی دیگر، سال ها برای نوشتن فیلمنامه، تولید و بودجه فیلم هایش، استیون اسپیلبرگ را راهنمایی کرده است. و افق دید خود را به عنوان کارگردان سینما گسترش داد. زمانی که او یک کارگردان جوان بود، این فرصت را داشت که در دفتر استیون اسپیلبرگ به عنوان دستیار هنری کار کند و این آغازی بود برای مربیگری جی جی آبرامز. اسپیلبرگ در تمام سال های فعالیت سینمایی آبرامز به عنوان یک مربی حرفه ای در کنار او بود. او حتی تهیه کننده یکی از فیلم های آبرامز به نام «سوپر ۸» شد و او را برای کارگردانی فیلم های جدید جنگ ستارگان به دیزنی معرفی کرد.

بخوانید  صدرنشینی Elden Ring در جدول فروش بازی های آمریکا در ژوئن ۲۰۲۲

اینز واردا، کارگردان پیشرو فرانسوی، همین کار را برای کارگردان نسل بعدی آمریکایی، میراندا جولای، انجام داد. ناتالی پورتمن از 19 سالگی که نگرانی ها و سوالاتی در مورد بازی در مرغ دریایی داشت از توصیه های مایک نیکولز استفاده می کرد تا اینکه سال ها بعد به ستاره ای بزرگ تبدیل شد و حتی یکی از شگفت انگیزترین نقش هایش را در فیلم کارگردان فیلم CLOSER بازی کرد. همون مدیر

یکی از وظایف مدرسه داستان فیلم اولین ارائه دهنده خدمات راهنمایی فیلم در ایران. آموزش و راهنمایی دانش آموزان برای دستیابی به پروژه های ملموس و موفق تا بتوانند جایگاه خود را در محیط حرفه ای پیدا کنند. اجرای یک پروژه، قرار گرفتن در معرض و دریافت بازخورد از حرفه ای ها هدفی است که مربیگری فیلم می تواند به آن دست یابد.

مربیگری فیلم دقیقا به چه معناست؟

این بدان معنی است که شما به عنوان یک دانش آموز به دنبال آن هستید رشد و توسعه حرفه ای اگر در زمینه خاصی مانند فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، بازیگری، عکاسی، تولید محتوا، انیمیشن و غیره فعالیت می کنید، می توانید با یک راهنمای حرفه ای (مربی) جلسات انفرادی و خصوصی تو در راه خواهی بود پروژه محور پاسخ تمام سوالات بی پاسخ خود را بیابید، بر ترس ها و موانع خود غلبه کنید و با اشتباهات کمتر و سریعتر به اهداف شغلی خود برسید، مانند نوشتن فیلمنامه، ساخت فیلم یا ایفای نقش.

جلسات مشاوره چگونه برگزار می شود؟

  • جلسات به صورت خصوصی با حضور دانشجو (منتی) و منتور (منتی) برگزار می شود.
  • مسیر مشاوره، تعداد جلسات و پایان مسیر مشاوره بر اساس خواسته ها و نیازهای شما و بر اساس پیشنهاد مشاور تعیین می شود.
  • همچنین می توانید فقط یک جلسه مشاوره با یک مربی برای یک موضوع خاص داشته باشید.
  • جلسات می تواند به صورت حضوری و آنلاین برگزار شود.
  • فرقی نمی کند که در ابتدای کار حرفه ای و تحصیلی خود باشید و مثلا تصمیم بگیرید که اولین فیلمنامه خود را گام به گام با کمک یک مربی بنویسید یا بعد از چندین پروژه، به مشاوره نیاز دارید تا پروژه موفقیت آمیز پروژه جدید. راهنمای مدرسه کهکشانی می تواند در سطوح مختلف به شما کمک کند.
  • شما می توانید برای هر جلسه مشاوره یک ساعته به صورت جداگانه پرداخت کنید. شهریه هر جلسه مشاوره منتور در صفحه خود استاد در سایت مدرسه ماجره مشخص شده است.
  • شما می توانید از Maghera Mentorship در زمینه های مختلفی مانند:
بخوانید  Epic Mickey 3 "غیرممکن" است، اما سازنده سریال ایده هایی دارد

مربیگری فیلمنامه نویسی، مربیگری فیلمسازی، مربیگری عکاسی، مربیگری نوجوانان، مربیگری نویسندگی، مربیگری بازیگری، مربیگری خلق محتوا، مربیگری انیمیشن و غیره.

  • هر راهنما یک برنامه سفر راهنمای منحصر به فرد طراحی کرده است که می توانید آن را در صفحه پیدا کنید راهنمای ماجراجویی بمان

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم منتورشیپ، نوآوری آموزشی مدرسه فیلم مجرا کسب کنید، به وب سایت داستان اشاره کنید که شما هم می توانید اینم لینک نحوه ثبت نام خبر داشتن

مربیگری فیلم به شما کمک می کند داستان حرفه ای و هنری خود را بسازید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر