نمایش اولین تصاویر از فصل دوم سریال Loki در تریلر Disney Plus در سال 2023

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلری از برنامه های دیزنی پلاس در سال 2023 منتشر شد. در این تریلر تصاویری از برخی از سریال ها و فیلم های دیزنی پلاس در سال 2023 مانند فصل سوم سریال Mandalorian و سریال Secret Invasion را مشاهده می کنیم. تمام نشده است و در طول تریلر برای اولین بار تصاویری از فصل دوم سریال Loki نمایش داده می شود، علاوه بر بازگشت بازیگران و شخصیت های اصلی مانند مامور موبیوس و سوفی، شاهد بازگشت لوکی هستیم. و وجود متغیرهای او.

البته این تنها بخشی از محصولات دیزنی پلاس در سال 2023 است. همچنین می‌توانیم منتظر سریال‌های Ironheart، سری Echo و سری Agatha: Coven of Darkness از دنیای سینمایی مارول باشیم. در طول این تریلر، تصاویری از انیمیشن برد یا باخت پیکسار، روزهای حفاری: تاریخ کارل، سریال چینی متولد آمریکا و فصل دوم جنگ ستارگان: دسته بد نمایش داده می شود.

دانلود از آپارات

تریلری از برنامه های دیزنی پلاس در سال 2023 منتشر شده است که در آن تصاویری از فصل دوم سریال Loki تا سریال Ahsoka را می بینیم.

به نظر می رسد در فصل دوم سریال Loki، ما شاهد تغییراتی از لوکی با بازی خود تام هیدلستون هستیم که قرار است با هم کار کنند. همچنین در این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از سریال Ahsoka هستیم که در آن ها Asuka Tano دیده می شود. در کنار این، عکس‌های فیلم وندی و پیتر پن نیز منتشر می‌شوند و همچنین تایید شده است که فیلم Black Panther: Wakanda Forever در سال 2023 در دیزنی پلاس اکران خواهد شد. می‌توانید آن تریلر را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  شایعه: یک بازی مبارزه ای جدید Persona در دست ساخت است