نقشه جدید قطب جنوب Overwatch 2 دارای پنگوئن های ضد گلوله، مینی بازی ماهیگیری و موارد دیگر از داستان Mei است.


با نزدیک شدن به فصل سوم Overwatch 2، بلیزارد آماده است تا جدیدترین و سردترین نقشه بازی را فاش کند: شبه جزیره قطب جنوب. این اضافه‌شده یخی اولین نقشه Overwatch 2 است که صرفاً برای Control طراحی شده است، حالت بازی که برای اولین بار در Overwatch اصلی معرفی شد و دو تیم پنج نفره را در حالی که سعی می‌کنند کنترل یکدیگر را حفظ کنند، یک مکان برای مدت زمان مشخصی با هم روبرو می‌شوند.

در حالی که این حالت جزء اصلی Overwatch است – و طرفداران Mei’s Snowball Offensive ممکن است محیط قطب شمال را کمی آشنا بدانند – شبه جزیره قطب جنوب تغییر قابل توجهی را در نحوه نزدیک شدن Blizzard به نقشه ها با پیشرفت سری نشان می دهد. در یک مصاحبه پنلی با GameSpot و سایر رسانه‌های بازی، مدیر هنری دیون راجرز، طراح Level Trey Spisak و طراح روایت اصلی Gavin Jurgens-Fyhrie درباره چگونگی پیشرفت نقشه بازی، آنچه شبه جزیره قطب جنوب را از نقشه‌های قبلی منحصر به فرد می‌کند و آنچه در آن وجود دارد، بحث کردند. برای آینده Overwatch 2 ذخیره کنید.

یکی از سه مکان موجود در شبه جزیره قطب جنوب
یکی از سه مکان موجود در شبه جزیره قطب جنوب

اول و مهمتر از همه، نقشه شبه جزیره قطب جنوب آغاز چیز جدیدی برای بلیزارد است: حرکتی به سمت آنچه که بلیزارد نقشه های ارگانیک تر می نامد. توسعه دهندگان توضیح دادند که تا همین اواخر، نقشه های Overwatch عمدتاً به روشی بسیار ماژولار طراحی می شدند. با این حال، راجرز توضیح داد، از آنجایی که تیم تمام «مکان‌ها و شهرهای محبوب» در سراسر جهان را بررسی کرد، اکنون می‌خواهند روی «مکان‌های زیادی که بازرسی نشده‌اند» تمرکز کنند که «با آن‌ها بازی می‌کنند».

کارگردان هنری راجرز گفت: «Overwatch یک بازی مبتنی بر شهر است، شما در شهرهای نیویورک و پرتغال می جنگید، اما قطب جنوب برای ما یک نقشه بسیار ارگانیک است. شکل‌هایش ناهموار است، در غارها و یخ‌ها خم‌هایی وجود دارد، و ایجاد نقشه‌ای که کمتر از آن حس مدولار داشته باشد، چالشی برای داستان‌گویی و طراحی سطح به وجود آورد. نقشه می تواند باشد.

بخوانید  بررسی بازی Midnight Fight Express

زمانی که به قطب جنوب پریدیم، با مهندسان ابزار یا مهندسان گرافیک خود در مورد اینکه به چه نوع ابزارهایی نیاز داریم تا سریعتر اشکال ارگانیک بیشتری ایجاد کنیم، بحث کردیم. بنابراین اکنون ما هیجان زده هستیم که مناطق بیشتری مانند جنگل یا حتی یک محیط کامل که یک غار است را کاوش کنیم. اکنون با موتور جدید کاملاً قابل انجام است… ما قطعاً قصد داریم کارهای بیشتری را انجام دهیم که “نقشه های ارگانیک” می نامیم.

شفق قطبی استرالیا
شفق قطبی استرالیا

این سبک نقشه نه تنها قلمرو جدیدی برای تیم طراحی، بلکه برای تیم روایت نیز محسوب می شود. Jurgens-Fyhrie توضیح داد که نقشه‌های قبلی Overwatch 2، مانند فصل 2 پرتغال، به تفکر بیرونی بیشتری نیاز داشت تا آنها را با داستان کلی Overwatch 2 مرتبط کند. نقشه‌های ارگانیک که شهرهای شلوغ و ارتباط شخصیت‌های آشکار را نشان نمی‌دهند، نیاز به توجه بیشتری دارند. با این حال، این نقشه‌ها فرصت‌هایی را برای غواصی عمیق در داستان‌های شخصیت‌ها فراهم می‌کنند، همانطور که در مورد Mei و شبه جزیره قطب جنوب وجود دارد.

یکی از سوالاتی که از مردم شنیده‌ام و همیشه با خوشحالی به آن پاسخ داده‌ام این است که «هی، می و همکارانش برای سال‌ها یخ زده‌اند. چرا هیچ کس برای نجات آنها نیامد؟” یورگنس – گفت فیهری. “این یک سوال غم انگیز است، اما پاسخ این است که Overwatch تلاش کرده است. و این یکی از چیزهایی است که در مورد این نقشه بسیار هیجان انگیز است، شما می توانید بسیاری از داستان هایی را ببینید که قبلاً هرگز در مورد آنها صحبت نکرده بودیم. و می توانید در این بازی بازی کنید. می‌توانید کشتی Overwatch Icebreaker را ببینید که سعی کرد بیاید و می و تیمش را نجات دهد، اما شکست خورد. می‌توانید سرنخ‌هایی از آنچه می و تیمش در تلاش بودند در آنجا پیدا کنند، ببینید.

بخوانید  مک بوک ایر در مقابل مک بوک پرو؛ لپ تاپ های اپل چه تفاوت هایی با هم دارند؟

یورگنس فیهری با لبخند افزود: “و شاید نوعی راز وجود داشته باشد.” “شاید چیزی وجود داشته باشد که بتوانید روی نقشه پیدا کنید که چیزهای هیجان انگیزتری درباره داستان آینده به شما بگوید.”

کشتی یخ شکن Overwatch
کشتی یخ شکن Overwatch

با توجه به اینکه ویژگی مورد انتظار PvE Overwatch 2 در اواخر امسال کاهش می یابد، جای تعجب نیست که تیم برای یک فشار بزرگ به سمت محتوای داستان محور آماده شود. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها زمان خود را برای ساختن اضافات جدید سرگرم کننده برای بازی نیز صرف نمی کنند.

اگرچه این تیم در نهایت قرار دادن خطرات زیست محیطی در شبه جزیره قطب جنوب را وتو کرد – آنها قبل از اینکه نگران باشند که ممکن است بیش از حد خیالی و خسته کننده باشد، مدتی در مورد آن فکر کردند – آنها آنچه را که آنها “جوایز زیست محیطی” نامیدند اضافه کردند.

راجرز گفت: “پنگوئن ها برای شادی تیم ضروری بودند.”

“[And] در آینده امیدوار کننده Overwatch، پنگوئن ها می توانند از گلوله ها طفره بروند.” Jurgens-Fyhrie اضافه کرد.

اگرچه شما نمی توانید پنگوئن ها را نوازش کنید – اگرچه راجرز به ما اطمینان داد که تیم تلاش کرده است – می توانید شلیک کنید در آنها با این حال، اگر این کار را انجام دهید، پنگوئن‌ها به طرز ماهرانه‌ای از هر گلوله طفره می‌روند و حرکات «ماتریکس مانند» را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، نقشه شبه جزیره قطب جنوب همچنین دارای یک مینی بازی ماهیگیری است. راجرز گفت: “من در ابتدا حتی نمی دانستم که این بخشی از سطح است، اما اینطور است.”

بخوانید  بازی Warrior پس از سه فصل کنسل شد
یکی از پاسگاه های داخلی
یکی از پاسگاه های داخلی

اگرچه مینی بازی قوی نیست، بازیکنان می توانند با شلیک سوراخ های ماهیگیری، ماهی را به سطح زمین بیاورند و «در نتیجه ماهیگیری کنند». راجرز اضافه کرد که این سوراخ‌های ماهیگیری به بازیکنان فرصتی می‌دهد تا با موتور فیزیک بازی سرگرم شوند، اما توضیح بیشتری نداد.

راجرز همچنین فاش کرد که این نقشه دارای بیشترین میزان برفی است که تا به حال در نقشه Overwatch دیده شده است، به این معنی که بازیکنان می توانند الگوهایی را در برف ترسیم کنند. در حالی که مدیر هنری گفت که تیم با این ویژگی بسیار سرگرم شده است، آنها توضیح بیشتری در مورد اینکه آیا ویژگی هایی برای جلوگیری از داشتن بازیکنان خشن وجود دارد یا خیر توضیح ندادند. همچنین با آن بسیار سرگرم کننده است

در یادداشتی جداگانه، تیم همچنین به سوالی در مورد افزایش یادگیری ماشینی و پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی ها پرداخت. راجرز گفت که استودیو از هوش مصنوعی برای کمک به طراحی سطوح استفاده نمی‌کند و توضیح داد: “تیم توسعه ما همه کارها را انجام می‌دهد. این پولیش است که ما به دنبال آن هستیم که از هر چیزی ساخته شده باشد. یک هنرمند یا طراح تمام بخش‌های بازی ما را لمس کرده است. “

شبه جزیره قطب جنوب و همه پنگوئن‌های ضد گلوله، ماهی‌ها و قهرمانان جدیدش با شروع فصل 3 به Overwatch 2 می‌آیند. این فصل از 7 فوریه شروع می‌شود و تقریباً دو ماه طول خواهد کشید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر