بازی Warrior پس از سه فصل کنسل شد


شبکه Max اعلام کرده است که سریال اکشن درام جنگجو با بازی اندرو کوجی را برای فصل چهارم تمدید نخواهد کرد.

شبکه Max تصمیم گرفته است که سریال Warrior را برای فصل چهارم تمدید نکند. لغو این سریال درام اکشن و نقش آفرینی اندرو کوجی چهار ماه پس از پایان فصل سوم اتفاق می افتد و در 10 قسمت به طرفداران ارائه می شود.

همانطور که Deadline گزارش می دهد، نتفلیکس حقوق غیر انحصاری هر سه فصل Warrior را که قرار است در فوریه 2024 پخش شود، به دست آورده است. اگر سریال مبارزه ای در جذب بیننده خوب عمل کند، ممکن است نتفلیکس برای تولید چراغ سبز نشان دهد. فصل دیگری از این سریال

سریال Warrior بر اساس طرحی از بروس لیاسطوره هنرهای رزمی خلق شد و جاناتان تروپر او مسئولیت تهیه کننده اجرایی آن را بر عهده داشت. داستان این سریال در جریان درگیری تانگ در محله چینی سانفرانسیسکو در اواخر قرن نوزدهم اتفاق می افتد. این سریال ماجراهای یک اعجوبه هنرهای رزمی به نام آه سام را دنبال می کند که از چین به سانفرانسیسکو مهاجرت می کند تا به دنبال خواهرش باشد که به یکی از قدرتمندترین مردان تانگ فروخته شده است.

اندرو کوگی، دایان دان، جوانا واندرهام، تام وستون جونز، لنگلی-کرکوود، کریستین مک کی، جو کاپیتولاسیون، داستین نگوین، سلین بوکانز، دلیل میراندا، ماریا-النا لوسآدام راینر، بیوگرافی کایران، اولیویا چنگ، دین جگر، هون لی، چن تانگ، جیسون توبین و پری یونگ آنها در سریال Warrior بازی کردند. جاستین لین، دانیل وودرو، آندره اسنایدر، شانون لی، برد کین، ریچارد شارکی، کنت لین، ایوان اندیکات و جاش استودارد آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این نمایش کار می کردند.

بخوانید  آهنگساز زلدا و ماریو در کانون توجه قرار خواهد گرفت

تحریریه مجله بازی یک گیمر