با تشکر از گلن اسکافیلد از استودیوی Motiv برای وفاداری Dead Space Remake به بازی اصلی

همین امر باعث شد تا شاهد تقابل بین بازسازی Dead Space و Callisto Protocol باشیم که با فاصله کمتر از دو ماه منتشر شدند. اما اکنون اسکافیلد از استودیو Motive، سازنده نسخه بازسازی شده، به خاطر نحوه ساخت بازی تشکر کرده است. او به پستی در لینکدین پاسخ داد نیکلاسدخترش که هنرمند محیط زیست کالیستو پروتکل بود، به تمام کسانی که در بازی اصلی Dead Space و بازسازی آن دست داشتند خطاب کرد.

گلن اسکافیلد، کارگردان بازی اصلی Dead Space از سازندگان نسخه بازسازی شده این بازی به دلیل وفاداری آنها در ساخت آن تشکر کرد.

اسکافیلد نوشت: از همه کسانی که روی بازی اصلی کار کردند، از شما برای کمک به یک بازی عالی تشکر می کنم. این بازی امتحان خود را پس داده است [با گذشت زمان کیفیتش را از دست نداده است]. و از Motio، از شما برای بازسازی بازی صادقانه و صادقانه سپاسگزاریم. تبریک می گویم”.

گلن اسکافیلدمدیر عامل فعلی استودیو Striking Distance، او خالق و تهیه کننده اجرایی بازی اصلی Dead Space بود در سال 2008 منتشر شد. او سپس Electronic Arts را ترک کرد تا یکی از بنیانگذاران Sledgehammer Games شود، اما بعداً آن استودیو را نیز ترک کرد. اکنون او وظیفه کارگردانی The Callisto Protocol را بر عهده دارد که در اواخر سال 2022 منتشر شد، دنباله ای معنوی برای Dead Space.

در مصاحبه با رسانه GQ، فیل دو روتهیه کننده اجرایی بازسازی Dead Space گفت که می خواهد کار روی این سریال را ادامه دهد: “مطمئناً، ما به چنین چیزی امیدواریم. از طرف من و من به رومی، کارگردان خلاق بازی، می خواهد فضای مرده را بیشتر کاوش کند. مطمئن شوید که ایده هایی وجود دارد. “ما به زودی به تعطیلات می رویم و سپس می خواهیم بنشینیم و در EA در مورد اینکه خوب، بعد چه می شود بحث کنیم؟”

بخوانید  مایکل بی‌ جردن فیلم Creed 4 را کارگردانی می‌کند