معرفی سری تهاجم مخفی The Scrolls Attack the Earth


تهاجم مخفی (Secret Invasion)، یک مینی سریال جدید از دنیای مارول و سرویس استریم دیزنی پلاس که ثابت می کند به هیچ کس نمی توان اعتماد کرد. سریالی که حول محور Nick Fury and the Scrolls می چرخد.

دنیای سینمایی مارول که روز به روز در حال رشد است، اکنون فراتر از همان فضای سینمایی گسترش یافته است. در ابتدای سال 2021 بود که مارول استودیو تصمیم گرفت ماجراجویی خود را به صفحه نمایش کوچک یا تلویزیون بیاورد و این کار را با پروژه هایی مانند سریال WandaVision و سریال The Falcon and Winter Soldier آغاز کرد. این داستان ادامه یافت و شخصیت های دیگری مانند لوکی و هاوکی و همچنین شخصیت های جدید وارد این ماجراجویی جدید شدند و به تلویزیون آمدند. اکنون، این کارگردانی جدید استودیو مارول یک عضو جدید دارد: آن چیزی جز سری Secret Invasion نیست.

سریال تهاجم مخفی که سریال جدیدی در دنیای سینمایی مارول است، سوال مهمی را در اذهان عمومی ایجاد می کند. «به کی اعتماد داری؟ سوال بسیار مناسبی است در زندگی عادی و در زندگی عادی، واقعاً سخت است که به مردم اعتماد کنیم، بدانیم به چه کسی چه باید بگوییم و آیا واقعاً مردم همان هستند که می‌گویند. در مورد وضعیتی که سری جدید مارول برای ما ایجاد کرده است. به گفته کارگردان این سریال، علی سلیم، در سریال تهاجم مخفی فقط به 2 نفر می توان اعتماد کرد; با وجود تمام پیچ و خم های داستان که می تواند نظر شما را نسبت به این 2 شخصیت تغییر دهد.

اجرای ساموئل ال جکسون در سریال تهاجم مخفی

در سری تهاجم مخفی، که در دوران کنونی دنیای سینمایی مارول اتفاق می‌افتد، نیک فیوری از تهاجم مخفی گروهی از طومارهای تغییر شکل یا Shape Shifters مطلع می‌شود. به همین دلیل، او به متحدانش، که اورت راس، ماریا هیل، و اسکرولی به نام تایلوس (که زندگی خود را در سیاره زمین ساخته است) می‌پیوندد تا با هم درباره این داستان فکر کنند. این افراد با هم باید با زمان مسابقه دهند تا تهاجم قریب الوقوع اسکرول را که می تواند سیاره زمین و انسان های روی آن را نابود کند و بشریت را در اسرع وقت نجات دهد، خنثی کنند.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (#514) - 16 نوامبر 2022

ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تایلوس، کینگزلی بن آدیر در نقش گراویک، کیلین اسکات در نقش پیج، امیلیا کلارک در نقش گایا، اولیویا کولمن در نقش سونیا فالسورث، دان چیدل در نقش جیمز “رودی” رودز و … حضور دارند و در این فیلم ایفای نقش می کنند. این سریال ها از سوی دیگر بازیگرانی مانند کوبی اسمالدرز و مارتین فریمن نیز برای بازی در دنیای سینمایی مارول در سریال تهاجم مخفی حضور دارند، یعنی ماریا هیل و اورت کی. بازی در نقش منتقدانی که سریال را تماشا کردند بیشتر آن را دوست داشتند و به آن امتیاز مثبت دادند.

امیلیا کلارک در نقش گیاه اسلحه را به سمت شخصی در تهاجم مخفی نشانه می گیرد

اکثر منتقدان بر این باورند که سریال تهاجم مخفی یک نمایش بزرگ شایسته برای ساموئل ال جکسون در نظر گرفته شده است. درست است که این سریال شروع آرام و آرامی دارد، اما به مرور زمان جایگاه ثابت خود را پیدا می‌کند و ماجراجویی دنیای سینمایی مارول را به سمتی تاریک‌تر و بالغ‌تر می‌برد. منتقد مجله امپایر این سریال را سریالی پرتنش و بسیار جذاب خواند که مطالب غنی را برای بازیگران خود فراهم می کند و مخاطبان را تشویق می کند تا فراتر از درخشش و جذابیت قهرمان ببینند. این منتقد احساس کرد که این سریال به دلیل نمایش مضامین پخته‌تر مانند تروریسم و ​​شکنجه، از منطقه امنی که پروژه‌های قبلی در دنیای سینمایی مارول برای مخاطبان ایجاد کرده بود، فاصله گرفت.

از سوی دیگر، منتقد سایت گلوب اند میل به شدت نوشت که “صحنه های تعقیب و گریز آهسته هستند، انفجارها خیلی معمولی هستند، و روند کلی داستان بسیار کند و خسته کننده است”. حماقت واقعی سریال تهاجم مخفی این است که پتانسیل گروهی از بهترین بازیگران مارول را از بین می برد. و در حالی که صحنه های بسیار خسته کننده ای را به تماشاگر نشان می دهد.» اما ظاهراً گوش سازندگان مدیون این سخنان نیست؛ زیرا سپتامبر سال 2022 بود که کوین فایگی اعلام کرد که داستان تهاجم مخفی ادامه پیدا می کند و به خطر می رسد. داستان Armor Wars؛ جایی که دان چیدل دوباره نقش رودز را بازی می کند.

بخوانید  با محبوب ترین بازی های PS5 برای فوریه 2024 آشنا شوید

سریالی شبیه به Secret Invasion

پوستر فصل 6 عوامل SHIELD

سریال عوامل SHIELD.

سپر عوامل سریال

بازیگران: کلارک گرگ، مینگ-نا ون و برت دالتون

سال انتشار: 2013 تا 2020

خلاصه داستان: پس از نبرد نیویورک، جهان تغییر کرد. اکنون جهان نه تنها انتقام‌جویان، بلکه تهدیدات قدرتمندی را نیز می‌شناسد که به این ابرقهرمانان و حتی بیشتر برای مقابله با آنها نیاز دارند. در پاسخ به این مشکل، فیل کولسون از دفتر تدارکات و مداخله استراتژیک تهدیدات اطلاعاتی یا SHIELD، یک تیم مخفی نخبه را تشکیل داد تا این تهدیدها را در هر کجا که هستند پیدا کرده و با آنها مقابله کند. با ظهور ابرشرورها، جهان به سرعت در حال عجیب‌تر و خطرناک‌تر از همیشه می‌شود. اما Agents of SHIELD آماده پذیرش آنها و رویارویی با آنها هستند.


بازیگران اصلی تمام فصول سریال Fringe

سریال حاشیه

سری حاشیه

بازیگران: آنا تورو، جاشوا جکسون و جان نوبل

سال انتشار: 2008 تا 2013

خلاصه داستان: هنگامی که یک هواپیما در فرودگاه لوگان در بوستون فرود می آید، متوجه می شود که همه مسافران و خدمه به طور مرموزی کشته شده اند. به همین ترتیب، مامور ویژه FBI به نام اولیویا دانهام نیز مأمور بررسی این حادثه می شود. در این مورد، او با دکتر والتر بیشاپ که از نسل انیشتین است آشنا می شود. اما مشکل اینجاست که او 20 سال در بیمارستان بوده و فقط با حضور پسرش پیتر می تواند صحبت کند. پس از مدتی، مشخص می شود که فاجعه ای که در پرواز 627 رخ داد، تنها بخش کوچکی از یک واقعیت بزرگتر و تکان دهنده است.


جی کی سیمونز در فصل اول سریال Counterpart

سریال همتا

سریال همتا

بخوانید  RTX 4080 5-15% سریعتر از RTX 3090 Ti در بنچمارک Geekbench است.

بازیگران: جی WHO سیمونز، اولیویا ویلیامز و هری لوید

سال انتشار: 2017

خلاصه داستان: یک کارمند بدشانس سازمان ملل متوجه می شود که آژانسی که برای آن کار می کند دروازه ای به ابعاد موازی پنهان می کند. مورد بعدی در جنگ سرد با همین ابعاد است. بعدی که در آن همتای او به عنوان یک جاسوس برتر دیده می شود. با گذشت زمان و به لطف جاسوسان هر دو طرف، جنگ کم کم داغ و شدیدتر می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر