معرفی سریال 1899 سریال شبیه تاریکی است؟!

سریال Dark از زمان شروع پخش در نتفلیکس جایگاه ویژه ای در بین بینندگان آلمانی و غیر آلمانی به دست آورده است. گروه طرفداران این سریال آنقدر مجذوب آن شده بودند که لحظه به لحظه و فریم به فریم هر قسمت را تحلیل و تحلیل می کردند تا سرنخی تازه از تاریخچه و معمای آن بیابند. سریال تاریک به حدی در زندگی بینندگان جایی برای خود باز کرده بود که بعد از پایان سریال هیچکس باور نمی کرد فصل جدیدی از آن پخش نشود. جای خالی او هنوز محسوس است.

سریال جدایی

سال انتشار: 2018 تا به امروز

مسافران طبقه سوم کشتی عزاداری در سری ۱۸۹۹

خلاصه داستان: صنایع لومن از فرآیند پزشکی جداسازی و جداسازی استفاده می کند. این رویکرد پزشکی، خاطرات غیرحرفه ای برخی از کارکنان این شرکت را از خاطرات حرفه ای آنها جدا می کند. در این بین فردی به نام مارک وجود دارد که تیمی از کارکنان این شرکت را مدیریت می کند. همه چیز خیلی خوب پیش می رود، تا زمانی که یک همکار مرموز در دنیای بیرون پیدا می شود. اتفاقی که کم کم راه را برای کشف حقیقت شغل و محیط کارشان باز می کند.


کار جدید تیم سریال Dark یکی دیگر از سریال های ترسناک، معمایی و معمایی است که جنبه های علمی تخیلی بسیار متفاوتی دارد. داستان سریال 1899 حول یک کشتی بخار بسیار بزرگ می چرخد ​​که از اقیانوس اطلس می گذرد و قصد رفتن به آمریکا را دارد و مسافران زیادی در آن هستند. در این کشتی بین مسافران طبقه بندی خاصی وجود دارد که ارتباط آنها با کلاس های دیگر را ممنوع می کند. داستان این سریال 13 سال پیش در برخورد کشتی تایتانیک با کوه یخ اتفاق می افتد. اما ماجراهای موازی و مشترک او بسیار واضح است; با وجود سر و صدای موتورخانه ها و آرامش بسیار عجیب اقیانوس که شخصیت ها را «مرگ خود» را حس می کند.

بخوانید  پاداش سه ماهه Playstation Plus Premium در چالش جدید Sackboy: A Big Adventure

آدام اسکات با یک کامپیوتر شرکتی در Severance کار می کند

سریال جدایی

خلاصه داستان: خدمه و مسافران با فرود آمدن پرواز 828 مونتگو پس از یک پرواز آشفته نفس راحتی می کشند. اما آنها نمی دانند که در این چند ساعت، جهان پنج ساله شده است و دوستان، خانواده و همکاران پس از سوگواری از دست دادن خود، مستاصل شده و به راه خود ادامه داده اند. حالا بعد از رویارویی با یک اتفاق غیرممکن، فرصتی دوباره به آنها داده شده است.

سری مانیفست

سریال آشکار

جوناس با ماسک در سریال Dark

سریال تاریک

سال انتشار: 2017 تا 2020

خلاصه داستان: ناپدید شدن دو کودک در یکی از شهرهای آلمان راز چهار خانواده و ارتباط بین آنها و چیزی فراطبیعی را آشکار می کند.


این پسر در سال 1899 تلاش می کند تا دکتر مورا را ساکت کند

از طرف دیگر، هر قسمت با موسیقی راک کلاسیک به پایان می رسد که یا به داستان کلی گره می خورد یا در قسمت بعدی نکات داستانی خاصی را برای ما آشکار می کند. در طول این ماجراجویی ما بارها و بارها نمادی مثلثی را می بینیم که از کیمیاگری می آید. اشکال مختلف مثلث متساوی الاضلاع ارائه شده در این مجموعه چهار عنصر اصلی زمین، هوا، آتش و آب را نشان می دهد. آرم شرکت این کشتی ها یک مثلث معکوس با خط متقاطع روی آن است. لوگویی که نمایانگر زمین است. این نمادها به طور گسترده در طراحی تولید استفاده شد. لباس (به ویژه لباس گیشا لینگ یی)، جواهرات، درها، پانل های دیوار و کف، کد مورس اتاق رادیو، خالکوبی، و البته چهار وجهی مرموز و سولاس “جعبه اسرار آمیز”.


سریالی مشابه سری 1899

این کشتی چهار ماه پیش در دریا رها شده بود و همه مسافران آن باید تا کنون مرده باشند. اما چیزی که در قایق پیدا می کنند، سفرشان به سرزمین موعود را به یک کابوس وحشتناک تبدیل می کند. در ابتدا همه چیز عادی به نظر می رسد و آنها حتی یک پسر را در آنجا پیدا می کنند. با پناه دادن به او در کشتی خودشان، فکر می کنند کمک بزرگی کرده اند (البته کمک بزرگی کرده اند، اما نه به خودشان). با گذشت زمان، هر چه بیشتر پیش می رویم، بیشتر متوجه می شویم که دیگر هیچ چیز عادی نیست و این سفر در نیویورک متوقف نخواهد شد.

بخوانید  Wello بیست و پنجمین سالگرد Half-Life را با به‌روزرسانی جدید جشن گرفت
سری لیست پرواز

سازندگان سریال Dark با اثر جدید خود با عنوان 1899 ما را به ماجرایی ترسناک و مرموز می برند که در دل دریا و در شرایط بسیار عجیبی اتفاق می افتد.

همانطور که مشخص است، داستان در سال 1899 اتفاق می افتد و اخیراً قرن جدید آغاز شده است. گروهی از مهاجران اروپایی از کشورهای مختلف به لندن می آیند تا با کشتی بخار به نیویورک بروند و زندگی جدیدی را آغاز کنند. مهاجرانی که به نظر می رسد هر کدام دلیلی دارند از زندگی قدیمی خود فرار می کنند. هر کدام از آنها گذشته متفاوتی دارند، اما امید و رویای مشترکی دارند که قرن جدید و آینده در کشوری دیگر چیزهای خوبی برای آنها به ارمغان خواهد آورد. اما سفر آنها به طور غیر منتظره ای تغییر می کند. این زمانی است که یک کشتی مهاجر دیگری را در دریای آزاد سرگردان می یابد.

بازیگران: لوئیس هافمن، آندریاس پیچمان و مایا شونه

سال انتشار: 2022

در ابتدا کاپیتان تصمیم می گیرد کشتی را به آتش بکشد، اما با دریافت پیامی از شرکت مبنی بر «غرق شدن» کشتی، نظرش تغییر می کند. او بیشتر و بیشتر متوجه می شود که دست هایی پشت پرده وجود دارد و واقعیت های دیگری پشت این ظرف سرنوشت ساز وجود دارد. به همین ترتیب، با وجود اعتراض 1400 مسافر، تصمیم می گیرد دوباره به لندن بازگردد. زیرا او متوجه می شود که آنها سوخت کافی برای رسیدن به نیویورک ندارند و ممکن است به سرنوشت کشتی قبلی دچار شوند. اگرچه اوضاع به اندازه کافی بد بود اما رازهای این کشتی قدیمی در کنار شورش مسافران و به هم خوردن نظم کشتی اوضاع را بدتر می کند.

اکنون پس از حدود 2 سال باران بو اودار و یانتی فریز (سازندگان سریال Dark) به دنیای تلویزیون بازگشته اند. آن هم با سریالی که از نظر رمز و راز شبیه Dark است، اما داستانی کاملا متفاوت دارد. اولین نکته جالب در مورد سریال 1899 که آن را از تکراری بودن دور نگه می دارد، چند زبانه بودن آن است. شخصیت های سریال 1899 انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی و غیره صحبت می کنند. این سوال مخاطب را مجبور می کند که با تمرکز کامل داستان را دنبال کند تا به دلیل زبان متفاوت نکته ای را از دست ندهد.

بازیگران: آدام اسکات، زک چری و بریت لاور

سه شخصیت اصلی سریال 1899 در یکی از راهروهای کشتی

سریال تاریک

بازیگران: ملیسا راکسبری، جاش دالاس و آتنا کارکانیس

سریال 1899 مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت که عمدتاً بازیگران، سبک کارگردانی، فیلمبرداری و هنرمندان بازیگری را تحسین می کردند. اگرچه برخی از آنها از کندی داستان انتقاد کردند. البته نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که چنین داستان هایی نیاز به سرعت کم دارند. با همین سرعت به قسمت چهارم که میرسی متوجه میشی که هیچی از داستان نفهمیدی! بنابراین نمی توان از سرعت نسبتا پایین داستان انتقاد کرد. نکته جالب دیگر این سریال این است که هر قسمت با تاریخ گذشته یکی از شخصیت های اصلی شروع می شود. تکنیکی که می تواند خیلی ها را به یاد سریال Lost بیاندازد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر