مجموعه جعبه مانگا کامل Demon Slayer تقریباً نصف برای مدت محدودی در آمازون در دسترس است

داستان در ژاپن عصر تایشو، شیطان قاتل مرد جوانی خوش قلب به نام تانجیرو را دنبال می کند که زندگی اش با کشتن یک شیطان تمام خانواده اش به جز خواهر کوچکش نزوکو نابود می شود. با این حال، حتی اگر نزوکو زنده می ماند، تانجیرو متوجه می شود که خودش به یک شیطان وحشی تبدیل شده است. پس از تصمیم گیری برای از دست دادن یکی دیگر از اعضای خانواده، تانجیرو موفق می شود خواهرش را در جعبه ای قرار دهد که سپس با خود می کشد و سعی می کند درمانی برای خواهرش پیدا کند و از شیطانی که خانواده او را کشته است انتقام بگیرد. این مجموعه در ابتدا از سال 2016 تا 2020 پخش شد و شامل 23 جلد است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شما می توانید از طریق لینک زیر مجموعه کامل را خریداری کنید:

تعطیلات زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از برف و گذراندن وقت با خانواده است – دو مورد که تانجیرو کامادو، قهرمان Demon Slayer در آن عالی است. اگر به دنبال چیزی نه چندان شاد برای خواندن در تعطیلات زمستانی خود هستید، حتما این پیشنهاد عالی را در مجموعه جعبه کامل Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba مشاهده کنید.

به طور معمول 200 دلار قیمت دارد، در حال حاضر می توانید آن را تحویل بگیرید تمام 23 جلد فقط 109 دلار. اگرچه آمازون این مجموعه را 136 دلار فهرست کرده است، یک کوپن تقریباً 28 دلاری در این مجموعه قبل از پرداخت آماده است و قیمت را به نزدیک به 50٪ از هزینه معمول آن کاهش می دهد.

بخوانید  توسعه دهنده می گوید Witcher 4 "Witcher 3 در لباس های جدید" نیست
جعبه هنر شیطان کش.
جعبه هنر شیطان کش.
تحریریه مجله بازی یک گیمر