بیش از 1000 بازی ایکس باکس در فروش جدید بسیار تخفیف خورده اند



فروشگاه Xbox بسیار بزرگ است فروش شمارش معکوس اخیراً شروع به کار کرده است و در حالی که آخرین روزهای سال 2022 را می شماریم، تا 60 درصد تخفیف برای بازی های Xbox ارائه می دهد.

برخی از پیشنهادات قابل توجه عبارتند از کمپین Halo Infinite Single Player برای 30 دلار (معمولا 60 دلار)، حلقه سنجد فقط 42 دلار (معمولا 60 دلار) و Forza Horizon 5 برای 39 دلار (معمولا 60 دلار). بسته هایی مانند این نیز وجود دارد Assassin’s Creed Valhalla + Watch Dogs: Legion Bundle فقط 33 دلار (به جای 110 دلار) و Dishonored: Death of the Outsider Deluxe Bundle با Dishonored 2 با قیمت 12 دلار (معمولاً 60 دلار).

فروش شمارش معکوس شامل بازی‌های Xbox One و Series X|S می‌شود، بنابراین بدون توجه به اینکه در چه کنسولی بازی می‌کنید، به احتمال زیاد پیشنهادهای عالی پیدا خواهید کرد. گفته می شود، پس انداز دقیق شما ممکن است به نسخه ای از بازی که خریداری می کنید بستگی داشته باشد. مثلا، Madden NFL 23 به 35 دلار (از 70 دلار) کاهش یافت، در حالی که Madden NFL 23 برای Xbox One 30 دلار (معمولا 60 دلار) است. برعکس، برخی از معاملات شامل نسخه‌های Xbox One و Series X|S یک بازی با قیمت تخفیف‌خورده می‌شوند، مانند باندل Cross-Gen Call of Duty Modern Warfare II برای 59.59 دلار (معمولاً 70 دلار).

ما برخی از معاملات مورد علاقه خود را در فروش شمارش معکوس Xbox در زیر گردآوری کرده‌ایم، و می‌توانید همه بازی‌های پیشنهادی را در صفحه فروشگاه آنلاین مایکروسافت یا برنامه فروشگاه در رایانه شخصی و ایکس‌باکس مشاهده کنید.

بخوانید  درآمد ولوو از جعبه های Counter Strike خیره کننده است

بسیاری از خرده فروشان آنلاین دیگر نیز در حال حاضر فروش گسترده ای در پایان سال دارند، از جمله GOG، Green Man Gaming، Epic Games، PlayStation، Ubisoft، و موارد دیگر، بنابراین حتماً پوشش معاملات GameSpot را برای اطلاعات بیشتر دنبال کنید. آخرین پیشنهادات.

فروش شمارش معکوس ایکس باکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.