فیل اسپنسر: پلی استیشن در تلاش است تا با کوچکتر کردن ایکس باکس رشد کند

فیل اسپنسر در پلی استیشن

بسیاری از مراجع قانونی در اروپا و بریتانیا نیز به دقت این معامله و اختلافات مربوط به آن را زیر نظر دارند. علی‌رغم تلاش‌های مایکروسافت برای رفع نگرانی‌های موجود، سازمان CMA بریتانیا و تیم بررسی اتحادیه اروپا هنوز رأی نهایی و نهایی خود را برای تأیید یا رد این قرارداد تحت تأثیر صنعت اعلام نکرده‌اند.

فیل اسپنسر در آخرین اظهار نظر خود در مورد معامله اکتیویژن بلیزارد، سونی را متهم کرد که سعی دارد ایکس باکس را برای رشد پلی استیشن کوچک کند.

تلاش‌های مداوم مایکروسافت برای تکمیل خرید بزرگترین ناشر شخص ثالث صنعت بازی، تحت نظارت شدید سونی و رگولاتورها در کشورهای مختلف در سراسر جهان قرار گرفته است. مایکروسافت در دفاع از معامله بزرگ 68.7 میلیارد دلاری به رگولاتورهای نیوزلند گفت که محصولات Activision Blizzard بازی های منحصر به فردی نیستند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما و دیگران در میان بگذارید.

از سوی دیگر، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا (FTC) رسما اعلام کرده است که قصد دارد برای جلوگیری از خرید 69 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، در دادگاه عالی این کشور شکایت کند.

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت، در مصاحبه با پادکست Second Request، بار دیگر در مورد روند تایید قرارداد Activision Blizzard و تلاش سونی برای خنثی کردن این معامله اظهار نظر کرد. او در بخشی از سخنان خود، سونی را «مخالف اصلی قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن» معرفی می کند و معتقد است که سونی «در تلاش است برتری خود را در بازار کنسول حفظ کند». آنها این کار را با کوچکتر کردن Xbox انجام می دهند.

بخوانید  Final Fantasy XVI حدود 100 ماموریت جانبی خواهد داشت

سونی دیدگاه بسیار متفاوتی نسبت به ما نسبت به صنعت بازی دارد. آن‌ها بازی‌های خود را در روز اول بر روی رایانه شخصی منتشر نمی‌کنند و علاقه‌ای به عرضه عناوین خود در سرویس‌های اشتراکی ندارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر