فیلم Assassin’s Creed Jade به صورت آنلاین درز می کند، پیمایش و مبارزه را نشان می دهد



به نظر می رسد فیلمی از Assassin’s Creed Jade، یک بازی موبایلی که در چین ساخته می شود، لو رفته است. این ویدیو پیمایش و نبرد را نشان می دهد که به نظر می رسد یکی از اولین بخش های بازی باشد.

بر اساس گزارشی که توسط VGC، این تصاویر در Reddit به بیرون درز کرده و به نظر می رسد که مربوط به نسخه اولیه باشد. گیم پلی که از آیفون ضبط شده است، گاهی اوقات واترمارک هایی را نشان می دهد که می گوید: “این نسخه اولیه بازی است و کیفیت نهایی محصول را نشان نمی دهد.” به نظر می‌رسد فیلم‌های فاش‌شده مربوط به بخش‌های ابتدایی و آموزشی بازی باشد. این فیلم شخصیتی را نشان می‌دهد که از بخشی از دیوار چین می‌پرد، در حالی که دهکده‌ای فراتر از آن توسط ارتش Xiongnu مورد حمله قرار می‌گیرد. کنترل‌های صفحه لمسی قابل مشاهده هستند، اما رابط کاربری و گیم‌پلی آن به طور کلی شبیه به بازی‌های اخیر کنسول Assassin’s Creed است، با یک نقشه کوچک، نشانگرهای هدف، و حملات سبک/سنگین.

در Jade، بازیکنان به جای دیدن بازگشت Shao Jun، قهرمان داستان Assassin’s Creed Chronicles، شخصیت های خود را خلق خواهند کرد. Assassin’s Creed Jade در کنار سه بازی دیگر Assassin’s Creed در اوایل امسال معرفی شد. بازی موبایل دیگری که هنوز عنوان نشده است، با مشارکت نتفلیکس در حال ساخت است و به طور انحصاری بر روی پلتفرم استریم عرضه خواهد شد. دو بازی دیگر، نسخه‌های کنسول/کامپیوتر به نام‌های Red، در ژاپن و Hexe، در امپراتوری روم مقدس هستند. هر دو زمانی پس از Mirage بعدی که برای سال 2023 در نظر گرفته شده است، منتشر خواهند شد. این بازی های آینده نیز بخشی از هاب Assassin’s Creed Infinity هستند.

بخوانید  پچ Call Of Duty: MW3 پوست "Groot" را که بازیکنان با صدای بلند از آن شاکی بودند حذف می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر