تام کروز در ویدیوی جدید ماموریت غیرممکن 8 از پشت صحنه سقوط کرد

فیلمبرداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم همچنان ادامه دارد و طبق جدیدترین ها هم اکنون اخبار سینما و تلویزیونویدئویی جدید از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 8 منتشر شده است. تام کروز ویدیویی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در آفریقای جنوبی به مناسبت اکران Top Gun: Maverick در این پنجشنبه از پارامونت پلاس منتشر کرد.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

در این ویدئو، تام کروز به همراه کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم Mission Impossible 8 در هواپیما می نشیند و سپس تام کروز از همه کسانی که Top Gun 2 را تماشا کردند تشکر می کند و آنها را به تماشای فیلم از طریق پارامونت پلاس دعوت می کند. در ادامه شاهد سقوط آزاد تام کروز هستیم. مک کوری همچنین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در آفریقای جنوبی به پایان رسیده است و شما می توانید آن ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  انیمه Frieren: Beyond Journey's End ادامه دارد

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای 14 ژوئیه 2023 (23 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم در 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1403) برنامه ریزی شده است.

ویدئویی جدید از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two منتشر شده است که در آن شاهد یکی دیگر از شیرین کاری های تام کروز هستیم.