فیلمبرداری Daredevil: Born Again با تغییرات بیشتر از سر گرفته می شود


فیلمبرداری و تولید Daredevil: Born Again به زودی از سر گرفته می شود. علاوه بر این، این سریال بیشتر مسیر را از نسخه نتفلیکس قرض می گیرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونفصل جدید سریال Daredevil بار دیگر وارد فاز فیلمبرداری شد. پس از پخش سریال اکو و حضور خوب Daredevil در قسمت اول آن، فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again از دوشنبه هفته جاری به طور رسمی از سر گرفته می شود. علاوه بر این، فیلیپ سیلورا، که به عنوان بدلکار و هماهنگ کننده مبارزه در نسخه نتفلیکس Daredevil کار می کرد، به عنوان هماهنگ کننده بدلکاری و کارگردان واحد دوم در سری جدید Daredevil بازخواهد گشت.

استخدام او آخرین نمونه از راه اندازی مجدد Daredevil: Born Again است. زیرا این سریال از اثری با محوریت تاریخ قانون و وکالت، به لحن اعمال خشونت آمیز و خشونت سریال اصلی Daredevil که بسیاری از طرفداران درخواست کرده اند، بازخواهد گشت. علاوه بر این، این سریال بر روی مبارزات قهرمانان خیابانی تمرکز دارد و کمتر به جلوه های ویژه گسترده و گران قیمت متکی است. همچنین گفته می شود که مارول اکنون بیشتر به تولید سریالی با محوریت ابرقهرمانان سطح خیابان علاقه مند است و اکنون در حال توسعه ایده های خود با محوریت این شخصیت ها است. ملاقات ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

فیلمبرداری و تولید سریال از تابستان امسال به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان متوقف شده بود. استودیو مارول پس از بررسی اپیزودهای فیلمبرداری شده تصمیم گرفت همکاری با تمامی نویسندگان و کارگردانان سریال Daredevil: Born Again و همچنین داریو اسکارداپان را که قبلاً فیلمنامه 4 قسمت از سریال The Punisher و 2 قسمت از Tom را نوشته بود، متوقف کند. سریال کلنسی. او جک رایان را به عنوان مجری جدید سریال Daredevil: Born Again استخدام کرد.

بخوانید  Gamepass سال 2024 را با دو بازی مهم و محبوب آغاز می کند

همچنین جاستین بنسن و آرون مورهدکارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki کارگردانی قسمت های باقی مانده از فصل اول سریال Daredevil را بر عهده داشتند. Daredevil: Born Again دیگر طبق برنامه ریزی اولیه 18 قسمت نخواهد داشت، اما اکنون با قسمت های کمتر و بیشتر شبیه تعداد قسمت های سریال اصلی نتفلیکس تولید می شود.

چارلی کاکس مانند مت مرداک با نام مستعار دردویل، وینسنت دن آفریو مانند ویلسون فیسک با نام مستعار کینگ پین، جان برنتال فرانک کسل در نقش پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گوستن از جمله بازیگرانی که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر