فرنچایز Stranger Things با یک سری انیمیشن جدید در حال رشد است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

دنیای Stranger Things با اعلام سریال انیمیشنی که در دنیای سریال اتفاق می‌افتد بزرگ‌تر می‌شود. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، نتفلیکس یک سریال بدون عنوان سفارش داده استتوسط Eric Robles و Flying Bark Productions توسعه یافته است.

علاوه بر مجموعه انیمه، طرفداران می توانند منتظر یک اسپین آف لایو اکشن و نمایش صحنه باشند. جزئیات مربوط به اسپین آف لایو اکشن هنوز کمیاب است، اما دافرز گفته است که روی شخصیت هایی مانند Eleven یا Steve Harrington تمرکز نخواهد کرد. در همین حال، نمایش صحنه ای با عنوان Stranger Things: The First Shadow در هاوکینز در سال 1959 برگزار می شود و اولین نمایش آن در West End لندن خواهد بود.

فصل‌های ۱ تا ۴ سریال Stranger Things در نتفلیکس در دسترس هستند.

جزییات داستان همچنان مخفی مانده است، اما برادران دافر از این پروژه هیجان زده هستند. سازندگان در بیانیه‌ای گفتند: “ما همیشه رویای انیمیشن Stranger Things را در رویای کارتون‌های صبح شنبه که با آنها بزرگ شدیم، در سر می‌پرورانیم و دیدن تحقق این رویا کاملاً هیجان‌انگیز بوده است.”

این مجموعه انیمیشن آخرین پسوند برند Stranger Things است. در سال 2022، برادران دافر، Upside Down Pictures را برای نظارت بر پروژه‌های اصلی و همچنین تمام پروژه‌های مربوط به چیزهای عجیب، از جمله سریال‌های انیمیشن، تشکیل دادند. Shawn Levy و Dan Cohen از 21 Laps که تهیه کننده سریال لایو اکشن بودند نیز در این انیمیشن حضور دارند. این شرکت همچنین علاوه بر سایر پروژه‌های اعلام‌شده، روی یک اقتباس لایو اکشن از مانگا و سریال محبوب ژاپنی Death Note کار می‌کند.

بخوانید  تام هالند به مدت یک سال بازیگری را کنار گذاشت