تام هالند به مدت یک سال بازیگری را کنار گذاشت

تام هالند در مصاحبه با رسانه اکسترا توضیح داد: بدون شک روند تولید سریال [The Crowded Room] خیلی سخت بود. در این پروژه با احساسات خاصی مواجه شدیم که تا به حال تجربه نکرده بودم. بعلاوه، ایفای نقش به عنوان تهیه کننده و پرداختن به مسائل روزمره پروژه تنها فشار بیشتری را به همراه داشت.” تام هالند “فرآیند تدریجی یادگیری درباره تولید” را لذت بخش می داند، اما می گوید مدیریت آن در کنار بازیگری فراتر از او بود.

در خلاصه داستان سریال کوتاه The Crowded Room آمده است: «این سریال ماجراهای دنی سالیوان را دنبال می کند که در سال 1979 به دلیل مشارکت در تیراندازی در نیویورک دستگیر شد. این سریال جذاب و مهیج داستان زندگی دنی را از طریق مجموعه ای از مصاحبه ها روایت می کند که در آن یک محقق کنجکاو به بررسی فراز و نشیب های زندگی و گذشته مرموز این جنایتکار می پردازد تا رازهای پنهان را فاش کند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول اعلام کرد که یک سال وقفه خواهد داشت. این بازیگر دلیل اصلی این تصمیم را فشار ناشی از ساخت سریال کوتاه The Crowded Room در اپل تی وی پلاس عنوان کرد. 3 قسمت اول این مجموعه درام هیجان انگیز امروز به بینندگان معرفی شد و قسمت های بعدی هر جمعه پخش می شود.

تام هالند گفت: “من با سخت کوشی بیگانه نیستم. من کار سخت را سرلوحه زندگی خود قرار دادم. با این حال، سریال [اتاق شلوغ] زندگی من را از متن خارج کرد. در این مرحله نیاز به استراحت دارم و به همین دلیل یک هفته برای استراحت به سواحل مکزیک رفتم. حالا یک سال است که از دنیای تئاتر فاصله می گیرم. من از دیدن نتیجه این تصمیم بسیار خوشحالم. گویا زحمات ما بیهوده نبوده است.»

بخوانید  بازی Amnesia: The Bunker Horror یک هفته به تعویق افتاد

تام هالند در مصاحبه ای با Extra Media اعلام کرد که یک سال مرخصی خواهد گرفت.