شایعه: کنسول قابل حمل جدید پلی استیشن در ماه نوامبر عرضه خواهد شد

هندرسون قبلا گفته بود که ما شاهد انتشار آن قبل از PS5 Pro و بعد از مدل جدید پلی استیشن 5 خواهیم بود. اکنون در آخرین پادکست Iron Lords، او برنامه فعلی عرضه Q Lite در نوامبر سال جاری را فاش کرده است. او گفت:
“انتظار می رود این کنسول دستی بین پلی استیشن 5 پرو که در حال حاضر در اواخر سال 2024 عرضه می شود و PS5 با درایو دیسک قابل جابجایی اواخر امسال قرار گیرد. بسیاری گفته اند این کنسول دستی در سال 2024 عرضه خواهد شد؛ اما اکنون ، ظاهراً آن تاریخ نوامبر است.

اما شاید جدیدترین شایعه مربوط به کنسول دستی جدید سونی باشد. جف گرابیکی از قابل اعتمادترین افراد صنعت بازی گزارشی از این کنسول قابل حمل و تمرکز آن بر استریم ابری منتشر کرده بود. بنابراین تام هندرسون گزارش شده است که این کنسول جدید با اسم رمز Q Lite است و کارهای پلی استیشن 5 را با استفاده از قابلیت Remote Play اجرا می کند. اما سوال مهم این است که این کنسول قابل حمل چه زمانی عرضه می شود.

در چند ماه گذشته شایعات مختلفی در مورد پلی استیشن منتشر شده است. از مدل جدید پلی‌استیشن 5 با درایو دیسک قابل جابجایی که امسال عرضه می‌شود تا نمایشگاه جدید پلی‌استیشن قبل از جشنواره تابستانی. همچنین شایعه شده است که PlayStation 5 Pro در سال جاری عرضه خواهد شد در سال 2024 منتشر خواهد شد.

به گفته یکی از روزنامه نگاران کهنه کار، دستی جدید پلی استیشن در ماه نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

بخوانید  Spider-Man: Across the Spider-Verse Art Book پیش خرید تخفیف دارد

انتشار چندین محصول سخت افزاری جدید از سونی جالب به نظر می رسد. به خصوص که اخیراً هدست واقعیت مجازی PSVR2 عرضه شده است. گزارش شده است که این هدست 300000 نسخه فروخته است و ظاهراً سونی قصد دارد برنامه تولید خود را 20٪ کاهش دهد. در هر صورت باید منتظر اعلام رسمی سونی در رابطه با PS5 جدید که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود و کنسول قابل حمل آن باشیم.