شیرین کاری خطرناک تام کروز در قطار در حال حرکت در ویدیوی جدید ماموریت غیرممکن 7


ویدیوی جدید از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است که در آن شاهد شیرین کاری تام کروز در قطار هستیم.

فقط اولین بررسی ها فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است که در آن شاهد استقبال منتقدان از این فیلم اکشن هستیم و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی دیگر از پشت صحنه تولید این فیلم Mission Impossible 7 منتشر شد. پارامونت به تازگی ویدیوی دیگری از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7 منتشر کرده است که صحنه ای اکشن در قطاری در حال حرکت را به نمایش می گذارد.

کل صحنه در یک قطار در حال حرکت واقعی فیلمبرداری شده است، جایی که تام کروز با شرور فیلم با بازی اسا مورالس مبارزه می کند و در پایان قطار پس از عبور از یک پل شکسته به دره ای برخورد می کند. اگرچه در تریلرهای فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One تصاویری از این صحنه را دیده ایم، اما پشت صحنه و تلاش بازیگران و عوامل تولید برای اجرای هرچه بهتر این صحنه اکشن در قطار را ببینید. طرفداران برای تماشای این فیلم اکشن هیجان بیشتری دارند.

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

بخوانید  در میان شایعات تیلور سویفت، بازیگر Deadpool و Wolverine بسیاری از فیلم‌های سینمایی را آزار می‌دهد.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر