شما می توانید در CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 به یک خرگوش عید پاک تبدیل شوید

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فصل 3 Modern Warfare 2 و Warzone 2 در 12 آوریل عرضه می شود و اکتیویژن برخی از بسته های فروشگاه جدید این فصل را معرفی کرده است که یکی از آنها شامل پوسته های اپراتور Easter Bunny است.

تعطیلات عید پاک در حال حاضر برای سال تمام شده است، اما بازیکنان هنوز هم می توانند در یکی از دو پوسته اپراتور Easter Bunny برای فصل 3 لباس بپوشند. همانطور که توسط Activision توضیح داده شده است، Tracer: Hopping Mad Bundle دو خرگوش مختلف را برای انتخاب با آقای Hops ارائه می دهد. و آقای هیپس اپراتور اسکینز.

این دو خرگوش قاتل با طرح‌هایی برای مسلسل مرگبار زرده و تفنگ دستی Shellcracker، انواع سفید و صورتی طلسم سلاح پای انسان خوش شانس، برچسب Mad Hoppin، نشان عید پاک و صفحه بارگیری با کالیبر بالاتر عرضه می‌شوند.

بخوانید  به گفته PlayStation | کمبود PS5 به پایان رسیده است اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

پیشنهادات فروشگاه فصل 3 همچنین شامل پوسته کلاسیک Ghost می‌شود که ظاهر شخصیت بازی اصلی Modern Warfare 2 را نشان می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل 3، تمام نکات برجسته نبرد پاس آینده را که شامل دو اسلحه DLC است، بررسی کنید. لوازم آرایشی جدید و پوست اپراتور برای والریا و آلخاندرو. حتی یک بسته 30 دلاری گران قیمت بلک سل وجود دارد که با لوازم آرایشی گران‌قیمت‌تری پر شده است.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

Modern Warfare 2 Season 3 نقشه های جدید، حالت های Gunfight و Cranked و غیره را معرفی می کند. به‌روزرسانی فصلی Warzone 2 یک حالت Resurgence Massive به Al Mazrah، حالت Plunder اضافه می‌کند و یک بازسازی اساسی را در DMZ ایجاد می‌کند.

در حال پخش: Modern Warfare II و Warzone 2.0 | تریلر بلک سل