به گفته PlayStation | کمبود PS5 به پایان رسیده است اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

سونی همچنین در CES تایید کرد که PS5 در حال حاضر به 30 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شده است. دسامبر 2022 بزرگترین ماه برای فروش PS5 بود، حتی از ماه عرضه کنسول پیشی گرفت.

PS5 در نوامبر 2020 راه اندازی شد و به سرعت پیدا کردن آن بسیار سخت شد. من هنوز کاملاً شوکه هستم که در ماه دسامبر توانستم یکی از والمارت را پیدا کنم. این عدم دسترسی تا حدی به دلیل کمبود جهانی نیمه هادی ها و همچنین سایر مسائل زنجیره تامین و لجستیک بود. با توجه به ارزشش، مایکروسافت همچنین مانند نینتندو با سوییچ تا حدودی با مشکلات کمبود ایکس باکس مواجه بود. هیچ کس در امان نبود

پروژه لئوناردو شامل یک پایه دایره ای و یک کیت از دکمه ها و جوی استیک های قابل تعویض است که می تواند کاملاً با توجه به نیازهای خاص بازیکن سفارشی شود. هیچ اطلاعات رسمی انتشار، از جمله قیمت یا تاریخ انتشار، در وبلاگ یا روی صحنه در CES ذکر نشده است، فقط این که کنترلر هنوز “در حال حاضر در حال توسعه است.”

حالا که PS5 های بیشتری در دسترس هستند، آیا این بدان معناست که به زودی مدل جدیدی را خواهیم دید؟ خب، هنوز شایعاتی در مورد یک مدل باریکتر PS5 وجود دارد، اما هنوز چیزی تایید نشده است. من فقط از یک مدل حرفه ای احتمالی می ترسم. پایه تلویزیون من برای رسیدگی به اندازه این چیز مجهز نیست.

با این حال، وقتی صحبت از سخت افزار جدید به میان می آید، سونی Project Leonardo را معرفی کرده است، یک کیت کنترل کننده دسترسی قابل تنظیم برای PS5.

بخوانید  گسترش سریال Chucky برای فصل 3 و سریال Reginald the Vampire برای فصل 2

تحریریه مجله بازی یک گیمر