سارا میشل گلار از ریبوت بافی پشتیبانی می‌کند اما نمی‌خواهد برگردد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سارا میشل گلار، ستاره Buffy the Vampire Slayer یک بار دیگر در مورد تمایل خود برای احیای سریال محبوب دهه 90 صحبت کرد. طی میزگرد اخیر تهیه کنندگان برای پاکت نامهگلار با وجود میراث پیچیده اش که ناشی از ایجاد یک محیط کاری ظاهراً سمی است، گلار در مورد علاقه خود به این نمایش صحبت کرده است.

“برای مدت طولانی در صحنه ای بودم که فکر می کنم به عنوان یک مجموعه مردانه بسیار سمی شناخته می شد، و بنابراین در ذهن من بود که همه ست ها اینگونه به نظر می رسیدند و زنان در مقابل یکدیگر قرار می گرفتند … گلار گفت که اگر زنان با هم دوست می شدند، ما بیش از حد قدرتمند می شدیم، پس باید آن را کاهش می داد. و اکنون که فرصت کار با بسیاری از زنان و مردان دیگر را داشته ام که از زنان نیز حمایت می کنند، متوجه شده ام که چه تجربه آسانی می تواند باشد، اما… متأسفانه، ما هنوز در جایی هستیم که همه این بخش‌ها اغلب باید زن باشند تا صدایی داشته باشیم.»

تمام هفت فصل Buffy برای پخش در Hulu در دسترس هستند.

چندین تلاش ناموفق برای بازگرداندن این فرنچایز صورت گرفته است که آخرین آنها تنها در دو سال گذشته بوده است.

بخوانید  چگونه Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves درک D&D را برای مبتدیان آسان می کند

گلار همچنین بر تمایل خود برای بازگشت نمایش به شکلی دوباره تأکید کرد. در کتابی در سال 2022 به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد بافی قاتل خون آشام، Into Every Generation a Slayer Is Born: How Buffy Staked Our Hearts، گلار به اشتراک می گذارد که امیدوار است زندایا در هر راه اندازی مجدد بعدی این نقش را بازی کند. گلار همچنین اضافه می کند که همانطور که نمایش در حال حاضر ادامه دارد، “در را به طرز شگفت انگیزی باز می کند” و او از اینکه “ببیند کسی که با این قدرت متولد شده است در این دنیای مدرن چگونه رفتار می کند و شیاطین جدید چه رفتاری دارد… من قطعاً خواهم بود” هیجان زده می شود. می‌خواهم ببینم اکنون چگونه با یک برگزیده بودن کنار می‌آیید و با چه بی‌عدالتی‌هایی مبارزه می‌کنید و شیاطین چه چیزی را نمایندگی می‌کنند.”