ما شاهد بازی های بیشتری با مکانیک ها و تنظیمات الهام گرفته از TTRPG هستیم
سال 2020 برای جامعه RPG رومیزی، به خصوص Dungeons & Dragons، آدرنالین شدید بوده است. ابزارهای آنلاین مانند Roll20 و DnDBeyond راههای مقرونبهصرفه و در دسترس را برای افراد ایجاد کردهاند تا بتوانند به فرهنگ وارد شوند و با دوستان خود به صورت مجازی بازی کنند، و از هزاران گیمر جدید که به دنبال کاری برای انجام دادن با دوستان خود هستند که این کار را انجام نمیدهند، استقبال میکنند. ملاقات حضوری نمایشهای بازیهای زنده نیز محبوبیت زیادی را شاهد بودهاند – بسیاری از مردم پس از قرنطینه شدن در پشت درهای قفل شده، وقت آزاد زیادی برای خود پیدا کردهاند که این امر باعث میشود تا بهراحتی در کمپینهایی مانند کمپین Critical Role 2 یا بهروز بمانند. Dimension 20’s Fantasy High و A Crown of Candy.
هزاران بازی ویدیویی در حال حاضر از تنظیمات یا مکانیک های TTRPG الهام گرفته اند – Dark Souls، Pillars of Eternity، The Witcher، XCOM، و Dragon Age، برای نام بردن از چند مورد – اما همانطور که به سال 2023 می رویم، صنعت بازی خود را با مخاطبانی می بیند. به طور ناگهانی در مکانیک و تنظیمات TTRPG بیش از هر زمان دیگری متبحر شده است. و این تعداد طرفداران تنها با فصل دوم داستان انیمیشن پرطرفدار “Critical Role Campaign 1” – The Legend of Vox Machina – که در ژانویه به آمازون پرایم میآید افزایش مییابد، فیلم زنده اکشن پارامونت پیکچرز Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در ماه مارس اکران میشود. و بازی موردانتظار Baldur’s Gate 3 استودیوی Larian استودیو Early Access را ترک میکند و اواخر امسال با نسخه 1.0 عرضه میشود.
پس از کاوش در حلقه های زمان، اساطیر یونان، داستان های الهام گرفته از وایکینگ ها و نورس ها، و وحشت فضایی در سال های اخیر، صنعت بازی موظف است به سمت روند بزرگ دیگری حرکت کند. من پیشبینی میکنم که TTRPG – بهویژه D&D – تأثیر بزرگ بعدی برای بازیها خواهد بود، و ما شاهد شروع آن در سال 2023 با اعلانها و تریلرهایی برای بازیهای AAA آینده خواهیم بود که دارای انواع قلابهای روایی، مبارزاتی، مکانیکهای صرفهجویی در اکشن هستند. ، هیولاها و حلقه های گیم پلی که برای افرادی که می خواهند تجربه های رومیزی بیشتری از بازی های ویدیویی خود داشته باشند جذاب خواهد بود. — جردن رامی