بازیگر نقش اول گلادیاتور ۲ اثر ریدلی اسکات فاش شد


بالاخره مشخص شد که کدام بازیگر این نقش را بازی خواهد کرد بازی Lucious در گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات.

گلادیاتور 2 سالهاست که شایعه شده است، اما اکنون به نظر می رسد که ما یک قدم به ساخت آن فیلم نزدیکتر شده ایم. زیرا با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش اصلی دنباله فیلم گلادیاتور مشخص شد. پل ماسکل بازیگر «مردم عادی» در حال مذاکره نهایی با یونیورسال برای بازی در نقش لوسیوس در است این فیلم گلادیاتور 2 است. به گفته بوریس کیت از هالیوود ریپورتر، ماسکل یکی از بازیگرانی است که برای این نقش تست داد.

پل مسکال در صحنه ای از سریال مردم عادی

دیگر بازیگرانی که برای نقش لوسیوس تست دادند یا با تهیه کنندگان فیلم ملاقات کردند عبارتند از: ریچارد مدن، مایلز تلر، آستین باتلر و تیموتی چالامت که در نهایت مسکل انتخاب شد. گلادیاتور ۲ داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس را دنبال می‌کند. در پایان فیلم گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد.

ریدلی اسکات برای کارگردانی گلادیاتور 2 بازخواهد گشت و وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا است که پیش از این در فیلم های All The Money In The World و Napoleon با اسکات کار کرده بود. گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد.

اسکات اخیراً فیلم ناپلئون را کارگردانی کرده است که در آن واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز در آن حضور دارند. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامعلومی در سال 2023 در سینماها و اپل تی وی پلاس اکران شود. پاول مسکل علاوه بر سریال مردم عادی، در آثار دیگری مانند Aftersun، The Lost Daughter، God’s Creatures و Carmen نیز بازی کرد. ماسکل اخیراً در فیلم Foe and Strangers نیز جلوی دوربین رفته است.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 - Sphinx Riddles And Solutions
تحریریه مجله بازی یک گیمر