احتمالاً بازسازی Uncharted: Drake's Fortune در دست ساخت است


طبق شایعات جدید، نسخه بازسازی شده Uncharted: Drake's Fortune توسط سونی در حال توسعه است.

در حالی که تقریباً هشت سال از انتشار Uncharted 4: A Thief's End و هفت سال از انتشار Uncharted: The Lost Legacy می گذرد، اکنون به نظر می رسد که سونی یک بازی جدید Uncharted را تولید و عرضه خواهد کرد. نیک بیکر و جان کلارکبنیانگذاران XboxEra Media در قسمت اخیر پادکست خود ادعا کردند که نسخه بازسازی شده Uncharted: Drake's Fortune برای کنسول پلی استیشن 5 در دست ساخت است. آنها گفتند هیچ تضمینی وجود ندارد که این پروژه به نتیجه برسد، اما بازسازی بسیار خوبی است. استقبال مینماید.

بیکر و کلارک همچنین اظهار داشتند که این اطلاعات را به طور مستقل دریافت کرده اند و شواهدی را دیده اند که صحت این خبر را نشان می دهد. آنها می گویند اطلاعات منتشر شده نشان نمی دهد که بازسازی از Naughty Dog یا Bluepoint Games، سازنده Uncharted: The Nathan Drake Collection است. در حال ساخت است، بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که کدام استودیو سازنده این پروژه است. نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog، سال گذشته گفت که کار آنها با سری Uncharted تمام شده است.

با این حال، پس از مدتی، Naughty Dog اعلام کرد که افرادی را برای تشکیل تیم های جدید برای توسعه بازی های جدید و میراث سری Uncharted استخدام می کند. همچنین شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه جدیدی از Uncharted توسط یک استودیوی جدید سونی که خالق این پروژه خواهد بود، ساخته خواهد شد، یک استودیوی جدید سونی که با همکاری استودیوی ویژوال آرتز پلی استیشن در سن دیگو تاسیس شده است.

بخوانید  نمایش اعضای کلون فورس 99 در تیزر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch

بازی Uncharted: Drake's Fortune در سال 2007 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد.نسخه ریمستر شده این بازی از طریق Uncharted: The Nathan Drake Collection بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر