جعبه گشایی و ارائه کیس GT-AV309-MB آن


در این مقاله به معرفی کیس GT-AV309-MB شرکت وی می پردازیم و همچنین محتویات داخل جعبه را مشاهده می کنیم. با یک گیمر همراه باشید.

طبق روال ماه های اخیر که جعبه های مختلف شرکت او را با هم باز کردیم، امروز با مدل جدیدی از جعبه های شرکت مورد نظر رسیدیم. مدل GT-AV309-MB که در کلاس گیمینگ طراحی و روانه بازار شده است. این جعبه از مدیریت نصب کابل پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ساختار بدنه و جنس آن ترکیبی از پلاستیک، شیشه و فلز است.

GT-AV309-MB از مادربردهای ATX و Micro-ATX پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید نور داخل را مطابق با سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. طی چند روز گذشته در دفتر یک گیمر مشغول بازکردن این چمدان و آماده سازی محتویات جعبه برای نمایش بودیم. پشتیبانی از 8 اسلات انبساط افقی و 2 اسلات عمودی، وجود ریموت کنترل RF (رادیویی) و قرار دادن 4 فن 120 میلی متری فوق العاده آرام در ساختار محصول، نکات خوب است.

کیس وی توسط شرکت توسعه تجارت تابا در اختیار یک گیمر قرار گرفته است و برای مشاهده قیمت آن می توانید به سایت توسعه تجارت تابا مراجعه نمایید.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نطر شما چی هست؟ آیا تجربه استفاده از محصولات این برند را داشته اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش تصاویری چشم نواز و خیره کننده در اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions