زمان تقریبی پخش فصل هفتم انیمه My Hero Academia مشخص شد


استودیو توهو به تازگی با انتشار پوستری زمان پخش فصل هفتم انیمه My Hero Academia را تایید و اعلام کرد.

مقاله مرتبط:

  • ارائه انیمه My Hero Academia

فروردین امسال بود ساخت فصل هفتم انیمه My Hero Academia تایید و اعلام شد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونزمان تقریبی پخش فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من تایید و اعلام شد. به تازگی شبکه Funimation و Toho Studio پوستر جدیدی از فصل هفتم انیمه My Hero Academia منتشر کرده اند که بازگشت شخصیت های اصلی را نشان می دهد. این پوستر همچنین تایید می کند که هفته نامه My Hero Academia در بهار 2024 پخش خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است. در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل هفتم انیمه My Hero Academia

مجموعه My Hero Academia اقتباسی از مانگای محبوب به همین نام است کوه هوریکوشی شرق اولین شماره مانگای My Hero Academia در سال 2014 منتشر شد و شماره های جدید این مجموعه همچنان منتشر می شود. تاکنون 138 قسمت اصلی و 8 قسمت OVA از انیمه My Hero Academia تولید و منتشر شده است. ماساهیرو موکای برای کارگردانی و یوسوکه کورودا برای نوشتن فیلمنامه فصل هفتم انیمیشن My Hero Academia بازخواهند گشت. علاوه بر این، Studio BONES برای فصل هفتم انیمه My Hero Academia بازگشته است.

تا کنون 37 شماره از مانگای My Hero Academia منتشر شده است. علاوه بر این، تا کنون 6 فصل از انیمیشن My Hero Academia تولید و منتشر شده است و همچنین سه انیمیشن بلند با نام‌های My Hero Academia: Two Heroes در 2018، My Hero Academia: Heroes Rising in 2019 و My Hero Academia تولید و منتشر شده است. : قهرمانان جهان Mission در سال 2021 تولید و منتشر شد. علاوه بر این، ساخت چهارمین انیمیشن بلند انیمیشن My Heroic School تایید شده است، اما تاریخ اکران آن در حال حاضر مشخص نیست.

بخوانید  یک متخصص اسلحه گرم به سلاح های XDefiant واکنش نشان می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر