آمازون مجموعه های جعبه مانگا را با بهترین قیمت هایی که دیده ایم ارائه می دهد


چه راه بهتری برای خوشحال کردن کسی از مجموعه جعبه مانگای جدید که منتظر جعبه گشایی است چیست؟ در آمازون، می‌توانید طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های جعبه مانگا را پیدا کنید که بسیاری از آنها با بهترین قیمت‌ها هنوز در دسترس هستند. بهتر از همه، می‌توانید با کلیک کردن بر روی کد تبلیغاتی در صفحه فهرست، 20 درصد تخفیف اضافی دریافت کنید و به شما امکان می‌دهد مجموعه‌های کاملی را با قیمت‌های بسیار پایین دریافت کنید.

در حالی که هر یک از این مجموعه‌های جعبه‌ای با تخفیف عمیق هدایایی عالی می‌سازد، اگر خودتان از طرفداران مانگا هستید، می‌توانید در این فصل تعطیلات با این مجموعه‌ها از خودتان لذت ببرید. THE نسخه سی و پنجمین سالگرد آکیرا یک انتخاب عالی است زیرا بیش از 2500 صفحه داستان علمی تخیلی دریافت می کنید. این نسخه دارای یک ترجمه وفادارتر از مانگای Katsuhiro Otomo است، مانند حروف جدید راست به چپ، جلوه های صوتی اصلی Otomo، کتاب هنری Akira Club، و یک پچ آهنی منحصر به فرد.

پیشنهادات در مجموعه جعبه مانگا آمازون

برخی از مجموعه های جعبه مانگا با تخفیف موجود در آمازون.
برخی از مجموعه های جعبه مانگا با تخفیف موجود در آمازون.

آیا امسال سریال One Piece Netflix را تماشا کرده‌اید و به دنبال این هستید که ببینید در آینده چه چیزی برای Strawhat Pirates وجود دارد؟ می توانید ریکاوری کنید 20 جلد اولمجموعه‌های مانگای طولانی مدت فقط با 109 دلار، یا اگر می‌خواهید عمیق‌تر بروید، می‌توانید آرک‌های Dressrosa، Zou، Whole Cake Island و Reverie را در یک مجموعه جعبه حجمی 20 بزرگ دیگر.

برای ماجراجویی های کامل، در اینجا حق انتخاب دارید. شیطان کش، توکیو غولو هرگز سرزمین موعود همه در مجموعه‌هایی در دسترس هستند که کل مجموعه‌های مانگا را در بر می‌گیرند. عنوان قابل توجه دیگر این است مرد اره برقی، اگرچه مطمئناً می خواهید از خواندن این داستان تاریک کمیک و وحشتناک یک جن گیر که با استفاده از ابزارهای برقی داخلی خود با شیاطین سروکار دارد خودداری کنید. متناوبا، شما می توانید 20 جلد از My Hero Academia را تنها با 79 دلار خریداری کنیدکه قیمتی باورنکردنی برای این جعبه جعبه دوست داشتنی است.

بخوانید  قرارداد ده ساله مایکروسافت با پلی استیشن فقط شامل Call of Duty می شود

هر کدام از این مجموعه ها با کتاب هایی با طرح و شکل یکپارچه کاغذی عرضه می شوند، بنابراین می توانید آنها را به زیبایی در قفسه کتاب خود قرار دهید. برخی از آنها حتی با یک جایزه مانند یک پوستر رنگی دو طرفه منحصر به فرد همراه هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر