زمان بتا خصوصی Skull and Bones فاش شد


یوبی سافت تاریخ بتای خصوصی Skull and Bones را با عموم به اشتراک گذاشته است.

یوبی سافت در جریان جوایز بازی امسال تایید کرد که Skull and Bones پس از چندین تاخیر در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S منتشر خواهد شد. آخرین بیانیه یوبی سافت نشان می دهد که نسخه بتا خصوصی برای بازی دزدان دریایی آینده در راه است. به گفته ناشر، بازیکنانی که از طریق حساب کاربری Ubisoft Connect خود دعوتنامه دریافت می کنند، می توانند از تاریخ 23 دسامبر (14 دسامبر) به مدت پنج روز بتای خصوصی Skull and Bones را تجربه کنند.

این بتا بر روی تمام پلتفرم های هدف بازی در دسترس خواهد بود. اگرچه بازی Skull and Bones یک اثر جهان باز در نظر گرفته می شود، اما بازیکنان تنها 6 ساعت فرصت دارند تا به دنیای این بازی بپردازند و سرمایه گذاری کنند. نسخه بتا شامل منطقه Sainte Anne است. که در واقع مخفیگاه دزدان دریایی در جزیره قرمز است و با بازدید از آن بازیکن می تواند به کشتی های تعمیر و ارتقاء دسترسی داشته باشد، غارت، ساخت و ساز، ذخیره سازی و مکانی برای ملاقات با بازیکنان دیگر بفروشد.

صید نهنگ در بازی جمجمه و استخوان

این بتا به بازیکن این فرصت را می دهد که به سواحل آفریقا، جزایر سرخ و سایر مناطق سفر کند و در طول این ماجراجویی امکان مواجهه با قبایل و فرقه های مختلف وجود دارد. ماموریت‌های موجود نیز شامل قراردادهای مسیر طلایی، قراردادهای جانبی، قراردادهای بانتی، رویدادهای جهانی و قراردادهای تکرارشونده است.

بخوانید  با AirBnb، اتاق خطر گنجانده شده، در X-Mansion بمانید

بازیکنانی که بتای خصوصی 6 ساعته Skull and Bones را تکمیل کنند، بسته Fireworks Welcome دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، بازیکنانی که موفق به ساخت یک خانه ساحلی می شوند، محتوای Spoken For Emote را دریافت خواهند کرد. به علاقه مندان به رویدادهای جهانی می توان با انجام ماموریت های خود، مجموعه پایونیر را که شامل رنگ بادبان، رنگ بدنه، الگوی پرچم، نشان و سپر کشتی است، دریافت کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر