زمان انتشار اولین تریلر فیلم فلش را مشخص کنید

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد.

همچنین این شماره در واقع 5 روز قبل از اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania یعنی 17 فوریه (28 بهمن) است و ممکن است این تریلر بخشی از نمایش تبلیغاتی قبل از اکران این فیلم باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم فلش در دسترس نیست و بر اساس شایعات، فیلم فلش بر اساس کمیک و داستان Flashpoint ساخته خواهد شد که در آن با نسخه های مختلف بتمن مواجه خواهیم شد. این فیلم قرار بود دنیای DC را تغییر دهد، اما در حال حاضر آینده فلش با بازی ازرا میلر نامشخص است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم فلش مشخص شد. طبق اخبار منتشر شده توسط The Wrap، برادران وارنر. تصمیم گرفت در نهایت پس از 17 سال غیبت به Super Bowl بازگردد و اولین تریلر فیلم The Flash را در Super Bowl امسال پخش کند. بازی Super Bowl LVII قرار است در تاریخ 12 فوریه 2023 (صبح روز 24 فوریه سال جاری) برگزار شود و انتظار می رود در طول بازی تریلر کوتاهی از تلویزیون پخش شود سپس فیلم فلش را به صورت کامل مشاهده کنیم. تریلر.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون مسئول است

بخوانید  سریال House of Ninja خانواده ای از جنگجویان سایه را معرفی می کند

زمان انتشار اولین تریلر فیلم فلش فاش شده است و طرفداران می توانند حدود یک ماه منتظر تریلر باشند.