روشی نوین در برابر سرقت خودرو با ردیاب خودروی پیام جی پی اس


«پیام جی‌پی‌اس» در این مطلب به‌معرفی نکاتی مهم برای خرید انواع ردیاب خودرو پرداخته است.

با پیشرفته شدن تکنولوژی، سارقان خودرو هم به‌دنبال روش‌های جدیدی برای انجام سرقت خودرو هستند. بسیاری از ابزارهای پیشگیری از سرقت مانند قفل فرمان یا قفل پدال اثرگذاری زیادی در پیشگیری از سرقت خودرو ندارند و ممکن است خودرو به سرقت برود و دیگر پیدا نشود. فناوری جدید پیشرفته پیشگیری از سرقت خودرو که چند سال است در جهان و در ایران کاربرد دارد استفاده از ردیاب خودرو است. کاربرد اصلی ردیاب در یک جمله این است که شما با وجود آن هیچ‌گاه خودروی خود را از دست نخواهید داد. در زمان خرید ردیاب خودرو باید به نکاتی توجه کنید که شرکت پیام جی پی اس ارائه‌دهنده انواع جی پی اس خودرو به معرفی آن می پردازد.

آشنایی با ردیاب خودرو

ردیاب خودرو دستگاهی سخت‌افزاری و در سایز کوچک بوده که به‌صورت پنهان در داخل خودرو قرار می‌گیرد و با سیم کارتی که داخل آن است به اینترنت وصل می‌شود تا بتواند اطلاعاتی مانند سرعت خودرو، مسیر حرکت آن و موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارد را با سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) به صاحب خودرو ارسال کند. هر روز به قابلیت ها و امکانات جی پی اس ها افزوده می‌شود و در تمام نقاط دنیا هم از آن در جلوگیری از سرقت خودرو بهره می‌برند.

کاربرد و قابلیت های ردیاب خودرو

هر ردیاب خودرو دارای یک‌سری از موارد مشترک در کارایی با هم هستند و برخی دیگر هم امکانات جانبی بیشتری مانند مکالمه دوطرفه با راننده، دکمه کمک اضطراری، اعلان هشدار باز و بسته شدن در خودرو، اعلان هشدار خاموش و روشن شدن خودرو و را دارند و در کل موارد زیر از قابلیت های آن‌ها هستند:

  • یافتن خودروی به سرقت رفته

  • چک کردن مکان خودرو از راه دور

  • کاربرد در مدیریت ناوگان پخش مواد غذایی و

  • ردیابی کارمندان با خودروی شرکت

  • ردیابی ناوگان حمل‌و‌نقل شهری و بین شهری

  • مدیریت ناوگان های اورژانس و امداد

  • ردیابی مؤسسات کرایه اتومبیل ‌ها

بخوانید  20 بازی پرفروش سال 2023 در ایالات متحده (تا کنون)

و …

ارسال پیام های مختلف ردیاب خودرو در شرایط مختلف

ردیاب خودرو این قابلیت را دارد که در شرایط و موقعیت‌های مختلف باتوجه‌به امکاناتی که دارند هشداری ارسال کرده و فرد را متوجه سارق کنند. مانند هشدار در زمان باز شدن در خودرو، هشدار روشن شدن خودرو، هشدار حرکت خودرو، هشدار وارد شدن ضربه یا تصادف کردن خودرو، هشدار حرکت خودرو با سرعت بیش از حد مجاز، هشدار خارج شدن از محدوده تعیین شده و هشدار کنده شدن ردیاب از خودرو و

چگونگی یافتن وسیله نقلیه سرقت شده با کمک ردیاب

ردیاب های خودرو دارای نرم‌افزاری هستند که می‌توانید هر زمان که بخواهید مکان دقیق خودروی خود را در آن مشاهده کنید. این اطلاعات برای یافتن وسیله نقلیه به سرقت رفته برای پلیس مهم است و در زمان کمی می‌توانند خودرو را به شما بازگردانند. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات را در خود ذخیره کند و حتی اگر سارقین دستگاه ردیاب را پیدا کرده و از خودرو خارج کنند باز هم پلیس می‌تواند از آخرین محل ردیاب مطلع گردد.

پیدا کردن خودرو با تعیین محدوده جغرافیایی

با داشتن یک ردیاب خودرو می‌توانید محدوده حرکت برای خودروی خود تعریف کنید و در صورت خروج وسیله نقلیه شما از آن محدوده با دریافت هشدار متوجه آن شوید. هرچه که سریع‌تر متوجه سرقت شوید می‌توانید در زمان کمتری خودروی خود را باز پس گیرید.

آرامش خاطر پس از یافتن خودرو سرقت شده با ردیاب

موضوع مهم در زمان خرید یک ردیاب خودرو این است که صاحب خودرو می‌تواند حس اطمینان از یافتن خودروی خود را داشته باشد. در صورت هرگونه اتفاق برای خودرو به سرعت می‌توانند از وضعیت خودروی خود مطلع شوند. در برخی از ردیاب ها زمانی‌که در خودرو باز شود یا خودرو روشن شود سریع هشداری برای آگاهی راننده و اقدام او ارسال خواهد شد؛ بنابراین نیازی نیست زمانی‌که خودروی خود را دور پارک می‌کنید به‌طور دائم خودرو را چک کنید.

بخوانید  استخدام طراح برای یک بازی معرفی نشده AAA و جهان باز توسط گیم‌ لافت

خرید ردیاب خودرو از شرکت پیام جی پی اس

نکته مهم در زمان خرید ردیاب خودرو این است که آن را از شرکتی معتبر خریداری کنید که دارای تضمین کیفیت باشد و خدمات پس از فروش مناسبی را هم به مشتریان بدهد و رضایت آن‌ها را جلب می‌کند. شرکت ما فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی است و ردیاب های خود را به همراه نرم‌افزار کاملاً فارسی ارائه می‌کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد. این شرکت یکی از شرکت‌های بزرگ و فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران بوده که با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام کند، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید انواع ردیاب و جی پی اس خودرو است. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید یا با پیج اینستاگرام PAYAM.GPSدر ارتباط باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر